کد خبر 10002
۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

مولوی خبر داد

پیگیری برای توسعه اقتصاد آبادان و خرمشهر از طریق وزارت خارجه

پیگیری برای توسعه اقتصاد آبادان و خرمشهر از طریق وزارت خارجه

نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری برای توسعه اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر از طریق وزارت امور خارجه خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به صورت مستمر با وزارت امور خارجه برای رفع موانع اقتصادی شهرهای آبادان و خرمشهر در حال پیگیری هستم و در نشستی که ۱۶ مردادماه امسال در تهران با «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه داشتم، موانع توسعه‌ای را به او اعلام کردم.

وی با تاکید بر اینکه وزارت امور خارجه باید با همه توان خود به شهرهای آبادان و خرمشهر کمک و ظرفیت‌های اقتصادی این شهر را احیا کند، افزود: جلسات مستمر و مکاتبات زیادی با وزارت امور خارجه داشتم ولی منتهی به دیدارم با شخص وزیر نشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به حضور هیئت دیپلماسی وزارت امور خارجه در آبادان، توضیح داد: این حضور برای اولین بار بعد از انقلاب رقم خورد و به طور حتم پیامدهای مثبت اقتصادی به دنبال دارد.

مولوی در همین خصوص توضیح داد: دوم آبان ماه امسال «مهدی صفری»، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به همراه یک هیئت عالیرتبه از این وزارت به شهر آبادان سفر کرد و ضمن انجام بازدید از ظرفیت‌های آبی نیز یک جلسه فشرده با حضور مسئولان و بخش خصوصی شهرهای آبادان و خرمشهر در سالن جلسات فرمانداری آبادان برگزار شد.

وی گفت: به صورت مستمر پیگیر مطالبات فعالان اقتصادی، فعالان فرهنگی و فعالان گردشگری از طریق وزارت امور خارجه هستیم و باید از ظرفیت‌های این وزارت در راستای توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر استفاده شود.

انتهای پیام

کد خبر 10002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =