کد خبر 10047
۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

کریمی در گفتگو با نمایندگان ما:

مجلس پیگیر اعطای بسته حمایتی به مشاغل اینترنتی است

مجلس پیگیر اعطای بسته حمایتی به مشاغل اینترنتی است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما جلساتی را با مسئولان ذیربط برگزار کردیم تا بسته‌های تشویقی و حمایتی از مشاغل اینترنتی که در این ایام دچار ضرر و زیان شدند، در نظر گیرند.

علی اکبر کریمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با تاکید بر ضرورت حمایت از کسب و کارهای اینترنتی، گفت: با توجه به اهمیت روزافزون و توسعه کسب و کارها در فضای مجازی، قطعاً باید بستر و زمینه این فعالیت‌ها به لحاظ فنی و زیرساختی در کشورمان فراهم باشد.

وی ادامه داد: فیلتر شدن برخی از پیام‌رسان‌های خارجی در کشورمان، وقفه‌ای را در فعالیت‌ها و کسب و کارهای مجازی ایجاد کرد که باید زمینه و بستر کار برای استفاده مردم از پیام‌رسان‌های داخلی فراهم شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از کسب و کارهایی که در فضای مجازی درآمد کسب می‌کردند و به دلیل فیلتر شدن برخی از پلتفرم‌های خارجی دچار ضرر و زیان شدند، حمایت جدی شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته درصد زیادی از افرادی که کسب و کار اینترنتی دارند، در این ایام به سمت پیام‌رسان‌های‌ داخلی آمدند. باید سیاست‌هایی برای افزایش انگیزه آنان و تشویق آنان برای جابه‌جایی از پیام‌رسان‌های‌ خارجی به داخلی انجام شود.

کریمی گفت: توجه به کسانی که کسب و کار در فضای مجازی دارند، بحثی مهم است و افراد زیادی در این فضا مشغول به کار هستند و نیاز است که مورد حمایت قرار گیرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ما اخیراً جلساتی را در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار کردیم و خطاب به مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاه‌های ذیربط تاکید کردیم که نباید حمایت از کسب و کارهای اینترنتی مورد غفلت قرار گیرد و باید بسته‌های تشویقی برای آنان در نظر گرفته شود تا انگیزه لازم برای استفاده از پلتفرم‌های داخلی را داشته باشند.

انتهای پیام

کد خبر 10047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =