کد خبر 10106
۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

گیلانی در نطق میان دستور:

چرا کمبود معلم را با معلمین حق التدریسی جبران نمی کنید؟

چرا کمبود معلم را با معلمین حق التدریسی جبران نمی کنید؟

نماینده مردم شوشتر و گوتوند در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا صدا و خواسته‌های به حق معلمین پیش دبستانی، نهضتی ها، جاماندگان، حق التدریسی ها، طرح امین و غیر انتفاعی ها را نمی‌شنوید و رسیدگی نمی‌کنید و پاسخ روشن نمی‌دهید و به دستور صریح خود عمل نمی‌کنید و کمبود معلم را با این عزیزان تامین و جبران نمی‌کنید؟

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گوتوند در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۸ آذرماه)  گفت: لازم می‌دانم متواضعانه از نجابت، شکیبایی و بصیرت مردم مومن و فهیم شوشتر و گوتوند که با هوشمندی به فتنه اخیر عملا نه بزرگ گفتند و این موضوع در تاریخ درخشان آنها ثبت شد قدردانی و تشکر نمایم.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج را به این لشگر مخلص خدا تبریک عرض کرده و به روح شهدای عزیز بسیج درود می‌فرستم، ادامه داد: از نیروهای مسلح و امنیتی به ویژه عزیزان نیروهای انتظامی و بسیجیان با غیرت که در دفاع از مردم و برقراری امنیت جان فشانی کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس ادامه داد: پیروزی تیم فوتبال کشورمان برابر تیم ولز که بهترین امتیاز را کسب کردند را تبریک عرض می‌کنم، امیداوارم با پیروزی بر آمریکا دل مردم ایران شاد و مسرور گردد و برای اولین بار همه با هم صعود تیم ملی فوتبال به مرحله بعد را جشن بگیریم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم رشید و با وفای ایران؛ آمریکا تا کنون هرگز به تنهایی قادر به رویارویی با شما نبوده و نیست بلکه او در تمام صحنه ها و میادین با هم پیمانان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای خود علیه شما جنگیده است، در جنگ تحمیلی با ۳۶ کشور، در تحریم با ۱۵ کشور، در برجام با ۶ کشور و در فتنه اخیر با ۷ کشور به مصاف ایران آمد ولی شکست خورد.

گیلانی خطاب به جوانان کشور، گفت: بدانید دشمنان ایران،  آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها هستند. آنها را خوب بشناسید نگذارید خانه امن ما یعنی ایران را تضعیف کنند. وحدت ملی را تقویت کنید، فرهنگ ایرانی اسلامی را با افتخار حفظ نمایید، آینده ایران ازآن جوانان عزیز این کشور است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، ادامه داد: با جدیت و توجه بیشتری در تامین و پرداخت وام و تسهیلات کشاورزی و تامین سوخت اقدام نمایید. افزایش قیمت آب بها و نهاده‌های کشاورزی توجیه ندارد، سهم نهاده‌ها را بیشتر کنید. خرید به موقع محصولات کشاورزی و پرداخت پول آنها و کمک به صادرات را برنامه ریزی و با شفافیت اقدام نمایید. پرداخت پول کلزا کاران شوش، شوشتر و بهبهان خوزستان را تسریع دهید زیرا این عدم پرداخت از مصادیق ترک فعل می‌باشد.

وی با خطاب قرار دادن وزیر آموزش و پرورش، ادامه داد: چرا صدا و خواسته‌های به حق معلمین پیش دبستانی، نهضتی ها، جاماندگان، حق التدریسی ها، طرح امین و غیر انتفاعی ها را نمی‌شنوید و رسیدگی نمی‌کنید و پاسخ روشن نمی‌دهید و به دستور صریح خود عمل نمی‌کنید و کمبود معلم را با این عزیزان تامین و جبران نمی‌کنید؟

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به طرح سوالات نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش سرعت داده و به این بی توجهی پایان دهد.

گیلانی با بیان اینکه دولت پاسخ دهد ایجاد اشتغال برای بیش از ۱ میلیون نفر و احداث یک میلیون واحد مسکونی طی یک سال چه شد؟، ادامه داد: گزارش دهید گرانی سبد معیشت، درمان و افزایش اجاره بهای مسکن و قیمت خودرو چرا متوقف نمی‌شود؟ آیا مردم خواهند شنید که بالاخره قیمت فلان کالا ۲ درصد کاهش پیدا کرد؟

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت و صدا وسیما پهنه فضای مجازی را فراگیر و پرسرعت نمایند و در محتوا سازی اهتمام ورزند، عنوان کرد: از استاندار خوزستان و معاونین وی و مدیران کل راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده‌ای، کشاورزی، جهاد نصر، سازمان آب و برق، آبفا، نوسازی مدارس، مدیریت بحران، میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان  انتظار دارم در اجرای پروژه های توافق شده برای شوشتر و گوتوند که اکثرا پیشرفت فیزیکی دارند و با تشکیل جلسات متعدد با وزراء مربوطه و مدیران کل استانی و جنابعالی پیگیری های لازم را داشته ایم و اعتبارات آن تعیین و ابلاغ شده است تسریع کنید.

وی، ادامه داد: از ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به پیگیری‌ها به عمل آمده مردم قهرمان خوزستان انتظار دارند هرچه سریع تر این استان به عنوان منطقه جنگی تصویب و معرفی گردداین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

گیلانی، گفت: از طرف خود و مردم فهیم شوشتر لازم می‌دانم از پیگیری‌های مدیرکل صدا و سیمای خوزستان نصبت به راه اندازی رادیو محلی شوشتر تشکر و قدردانی کنم و انتظار دارم آن را تسریع نمایید.

انتهای پیام

کد خبر 10106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =