کد خبر 10159
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

غضنفرآبادی:

نشست مشترک مجلس و قوه‌قضائیه در فضای وحدت و همدلی برگزار شد

نشست مشترک مجلس و قوه‌قضائیه در فضای وحدت و همدلی برگزار شد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس برگزاری نشست مشترک قوای مقننه و قضائیه را در راستای اجرایی شدن تفاهمنامه همکاری و ارتباطات بیشتر دانست و گفت: در این نشست راهکارهایی برای حل مشکلات مردم و بهبود شرایط اجتماعی و همچنین تعاملات و همکاری بین دو قوه ارائه شد.

به گزارش نمایندگان ما، موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سومین نشست مجلس و قوه قضائیه، گفت: در راستای تفاهم و همکاری بیشتر میان دو قوه در گذشته تفاهم نامه ای منعقد و دو نشست برای پرداختن به این موضوع تشکیل و روز گذشته نیز سومین نشست مشترک در فضای وحدت و همدلی برگزار شد؛ در واقع این نشست در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه و ارتباطات بیشتر بود.

وی افزود: در این نشست راهکارهایی برای حل مشکلات مردم و بهبود شرایط اجتماعی و همچنین تعاملات و همکاری بین دو قوه ارائه شد.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه در دوره حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای همکاری بین مجلس و قوه قضائیه افرایش یافته است، گفت: این نشست ها به این منظور برگزار می شود که نمایندگان درک متقابلی نسبت به دستگاه قضا و از سویی دستگاه قضا هم نسبت به مجلس داشته باشد.

غضنفرآبادی یادآور شد: البته در حاشیه نشست هم به برخی ابهامات در حوادث اخیر پرداخته شد و رئیس قوه قضائیه اعلام کرد که این دستگاه با دقت و سرعت به پرونده ها رسیدگی می کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: جوسازی‌های صورت گرفته در مورد نشست مشترک قوه قضائیه و مجلس درست نبوده زیرا قوه قضائیه قوه ای مستقل است و با رعایت حد و حدود خود فعالیت می کند.

انتهای پیام

کد خبر 10159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =