کد خبر 10245
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

مالکی:

طرح ساماندهی کارگران فصلی باید با جدیت دنبال شود

طرح ساماندهی کارگران فصلی باید با جدیت دنبال شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس طرح ساماندهی کارگران فصلی را لازم و ضروری دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی مکررا مساله کارگران را پیگیری کرده و پشت قشر زحمتکش کارگر است امیدواریم طرح ساماندهی هرچه سریع‌تر بررسی و اجرا شود.

به گزارش نمایندگان ما، فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از قرارگاه بقیه الله و اندیشکده همت جهت تشکیل نشست‌های مطالبه‌گری عنوان کرد: برخی نشست‌های ملی از جمله نشست نیروهای طرحی وزارت بهداشت و کارگری که از سوی قرارگاه و اندیشکده تشکیل شده و مجلس شورای اسلامی نیز در جریان آن‌ها است با اتفاقات خوبی همراه شده و سبب شده است تا مجلس برخی اصلاحات در قوانین و مصوبات مجلس انجام دهد و از طرف دیگر دولت را نیز موظف کرده ایم تا این اصلاحات را مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی کارگران فصلی باید با جدیت دنبال شود گفت: طرح ساماندهی باتوجه به وضعیت کارگران عزیز لازم و ضروری است، مجلس شورای اسلامی مکررا مساله کارگران را پیگیری کرده و پشت قشر زحمتکش کارگر است امیدواریم طرح ساماندهی هرچه سریع تر بررسی و اجرا شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: قول می‌دهم در جلسات مجلس شورای اسلامی، طرح ساماندهی را پیگیری کنم و به کمک نمایندگان آن را به صحن علنی بیاوریم تا بتوانیم با این طرح قدری از مشکلات شما کارگران زحمتکش را برطرف کنیم.

مالکی خاطرنشان کرد: متاسفانه در دولت‌ها و مجلس‌های قبل مساله کار و کارگری آن چنان که باید مورد توجه قرار نگرفت و این مشکلات ناشی از گذشته است که امیدواریم با همت مجلس و دولت فعلی مسائل کارگری را حل و فصل کنیم.

نماینده کارگران در شورای عالی کار هم در این نشست با بیان اینکه کارگران روزها چشم انتظار تصویب و اجرا شدن طرح ساماندهی هستند گفت: ارائه طرح ساماندهی به صحن علنی مجلس و در نهایت تصویب آن می‌تواند کمک زیادی به کارگران عزیز و زحمتکش کند و از همین تریبون از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر در جلسه تقاضا دارم هرچه سریع تر آن را پیگیری کنند.

نخستین همایش ملی کار و کارگری با حضور اعضای کمیسیون‌های امنیت ملی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی، نماینده کارگران در شورای عالی کار و جمع کثیری از کارگران سراسر کشور در سالن اجلاس سرچشمه برگزار شد.

انتهای پیام

کد خبر 10245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =