کد خبر 10249
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

یوسفی در گفتگو با نمایندگان ما:

فقط پنج سال فرصت داریم که مشکلات راه های ترانزیتی کشور را حل کنیم

فقط پنج سال فرصت داریم که مشکلات راه های ترانزیتی کشور را حل کنیم

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فقط پنج سال فرصت داریم تا مشکلات موجود در حوزه راه های ترانزیتی کشور را مرتفع کنیم در غیر این صورت برای همیشه این فرصت را از دست خواهیم داد.

مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نمایندگان ما، گفت: فقط پنج سال فرصت داریم تا راه های ترانزیتی کشور را سامان داده و توسعه دهیم. ناوگان حمل و نقل ریلی و جاده‌ای را نوسازی کنیم.

وی افزود: اگر این فرصت ۵ ساله را از دست بدهیم،  همسایگان ما راه های جایگزین را برای ترانزیت کالا احداث خواهند کرد و دیگر هر چه تلاش کنیم فرصت از دست رفته غیرقابل بازگشت خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: ما در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار داریم و می توانیم از درآمد های ترانزیتی بالایی بهره مند شویم مشروط به اینکه توسعه شبکه ریلی و جاده‌ای و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را به طور جدی در دستور کار قرار دهیم.

یوسفی خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن هم علیرغم اهتمام شخص رئیس جمهور ما شاهد هستیم که شبکه بانکی برای ارائه تسهیلات همکاری لازم را با بخش مسکن ندارد.

وی افزود: آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت آقای روحانی در اظهارنظری عنوان کرد که ارائه تسهیلات به بخش مسکن تورم زاست و متاسفانه این اظهار نظر و این تفکر امروز در شعب بانکی ما برای ارائه تسهیلات به بخش مسکن ساری و جاری است.

انتهای پیام

کد خبر 10249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =