کد خبر 10322
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

صبح امروز صورت گرفت

دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با آیت الله العظمی نوری همدانی

دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با آیت الله العظمی نوری همدانی

جمعی از نمایندگان مجلس یازدهم با آیت الله العظمی حسین نوری همدانی از مراجع تقلید عظام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش نمایندگان ما، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به شهر قم سفر کرده اند، امروز (پنجشنبه ۱۷ آذرماه) با آیت الله العظمی  حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که حجت الاسلام سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر، حجت الاسلام موسی احمدی، نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه، حجت الاسلام حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار،  فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان،  علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس،  محمد وحیدی، نماینده بجنورد،  علی اکبر علیزاده برمی،  نماینده مردم دامغان و فرهاد بشیری، نماینده مردم پاکدشت در مجلس حضور داشتند، در خصوص مسائل مهم کشور اعم از مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و تبادل نظر صورت گرفت.

حضرت آیت الله نوری همدانی نیز در این دیدار تاکید کرد: نمایندگان مجلس بدانند این مسئولیت؛ امانتی است که خدا بر عهده شما گذاشته است و شما باید با رعایت امانتداری وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهید.

ایشان افزودند: با مردم بودن بسیار مهم است؛ با تواضع با مردم حرف بزنید. مردم شریف ایران با تمام توان در راه پیروزی انقلاب و حفظ آن تلاش کرده اند از این رو خدمت کردن مخلصانه به این مردم باید سرلوحه کارها قرار گیرد، اگر کاستی و عذری هم در کارها پیش آمده با مردم در میان بگذارید از شما می پذیرند.

انتهای پیام

کد خبر 10322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =