کد خبر 11075
۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸

حدادی خبر داد

نشست بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه با عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام

نشست بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه با عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برای رفع ایراد مجمع تشخیص مصلحت نظام از طرح شفافیت قوای سه گانه در نشست امروز با ایروانی به جمع بندی نرسیدیم و مقرر شد در نوبتی دیگر این موضوع در کمیسیون رای گیری صورت گیرد.

به گزارش نمایندگان ما، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز(یکشنبه ۲ بهمن ماه) کمیسیون متبوعش گفت: بررسی ایراد شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها در دستورکار قرار داشت.

وی ادامه داد: محمدجواد ایروانی عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این نشست حضور داشت، مباحث مطرح و ایرادات بیان شد اما به جمع بندی نرسیدیم و مقرر شد در نوبتی دیگر رای گیری صورت گیرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس بیان کرد: همچنین ایرادهای شورای نگهبان به طرح تشکل های صنفی و تخصصی مورد بررسی قرار گرفت، این شورا در خصوص تفکیک جرم و تخلف ابهاماتی داشت و سوال بود که آیا تخلفی صورت گیرد باید سیستم قضایی بررسی کند یا سیستم اداری می تواند موضوع را بررسی کند که به سیستم قضایی سپرده شد.

انتهای پیام

کد خبر 11075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =