کد خبر 11096
۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

راستینه:

با توجه به افزایش مصرف گاز، قبوض صادره در ماه گذشته به شدت مردم را آزار داده است

با توجه به افزایش مصرف گاز، قبوض صادره در ماه گذشته به شدت مردم را آزار داده است

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با اشاره به کاهش شدید هوا در استان چهارمحال و بختیاری و افزایش مصرف گاز در این استان، از دولت و وزیر نفت خواست که سریعاً نسبت به اصلاح تعرفه گاز در مناطق سردسیر خصوصاً در ایام سرد دستور دهند تا قبوض صادره در ماه‌های آذر و دی از یارانه بیشتری برخوردار شوند و هزینه مردم کاهش یابد.

به گزارش نمایندگان ما، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش شدید دمای هوا در مناطق سردسیری کشور گفت: با توجه به برودت هوا و یخبندان شدید در مناطق سردسیری در سراسر کشور طی ماه‌های قبل، برخی استان‌ها از جمله چهارمحال و بختیاری شرایط سختی را متحمل شدند و شهر کرد جزو مراکز استان‌هایی است که کمترین دمای کشور را تجربه کرده و سرمای شدید بعضاً تا منفی ۳۰ درجه سانتی گراد شرایط استان را در فصل سرما به مخاطره انداخته است.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش مصرف گاز، قبوض صادره در ماه گذشته به شدت مردم را آزار داده است و افزایش هزینه گاز مصرفی سبب شده که قبوضی که برای مردم استان به ویژه شهرستان‌های واقع در نقاط سردسیری صادر شود، نارضایتی مردم را به همراه داشته باشد.

نماینده شهرکرد در مجلس تاکید کرد: انتظار از دولت محترم و وزیر نفت این است که سریعاً نسبت به اصلاح تعرفه گاز در مناطق سردسیر خصوصاً در ایام سرد دستور دهند تا قبوض صادره در ماه‌های آذر و دی از یارانه بیشتری برخوردار شوند و هزینه مردم کاهش یابد. مردم انتظار دارند که وزارت نفت در مناطق سردسیر تعرفه گاز را به گونه‌ای تعریف کند که حداکثر یارانه دولتی شامل حال‌شان شود؛ سرمای شدید، امکانات کم و محرومیت مضاعف در مناطق سردسیر استان شهرکرد که توان استفاده از فرصت‌های صنعتی سازی مسکن و عایق‌های حرارتی وجود ندارد، مصرف گاز را به شدت افزایش داده است.

انتهای پیام

کد خبر 11096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =