کد خبر 11149
۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

ایزدپناه:

اگر سپاه نبود باید جنازه های ناشی از جنایت داعش را در خیابان های اروپا جمع می کردید

اگر سپاه نبود باید جنازه های ناشی از جنایت داعش را در خیابان های اروپا جمع می کردید

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس گفت: اتحادیه اروپا بداند اگر سپاه پاسداران نبود امروز شاهد جمع کردن جنازه های ناشی از جنایات داعش، النصره و دیگر گروه های تروریستی از کف خیابان های اروپا بودیم.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۵ بهمن ماه) و در نطق میان دستور خود تاکید کرد: باید با نظام سلطه و سرمایه داری با زبان فهم آن سخن گفت، زبان فهم نظام سلطه قاطعانه، قدرتمندانه و هوشمندانه است. رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تولد تا به امروز نه تنها ایجاد امنیت در مرزهای جغرافیایی ایران- اسلامی بوده است بلکه چتر امنیت خود را بر کل منطقه گسترانیده و زندگی، صلح و آرامش در سایه امنیت را به همه ملت های منطقه هدیه بخشیده است.

وی ادامه داد: شهادت قهرمان ملی سپاه، حاج قاسم سلیمانی که به اعتراف دوست و دشمن قهرمان مبارزه با تروریست دست پروده و مورد حمایت استبکار جهانی می دانند را باید لکه ننگ دیگری در تاریخ سیاه نظام سلطه و ظلم به ملت های منطقه دانست. اگر بنا شود که اصلی ترین نظام و رسمی کشور در اقدامی نابخردانه از سوی پارلمان اروپا در لیست گروه های تروریستی قرار گیرد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید بدون لحظه ای درنگ تمامی مجوزها و ابزارهای لازم را در اختیار سبزپوشان رشید، دلاور و جوانمرد خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دهند از آن پس عواقب آن با کسانی است که این بازی خطرناک و نسجیده را شروع کردند.

این نماینده مجلس بیان کرد: لازم می دانم دستگاه های محاسباتی دائما در اشتباه نظام سلطه را به این جمله حکمیانه و مقتدرانه فرمانده کل قوا ارجاع دهم که "دوران بزن درو" تمام شده، بهتر است عقلانیت در پیش بگیرید و با ملتی که تمدنش قدمتی ۵ هزار ساله دارد و صلح دوستی اساس فرهنگ و منطق دین آن است محترمانه رفتار کنید چرا که مصلحت و منافع همگان در همزیستی مسالمت آمیز و احترام متقابل است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس مطرح کرد: اتحادیه اروپا بداند اگر سپاه پاسداران نبود امروز شاهد جمع کردن جنازه های ناشی از جنایات داعش، النصره و دیگر گروه های تروریستی از کف خیابان های اروپا بودیم، جمهوری اسلامی ایران همواره به دلیل پافشاری بر آرمان ها و ارزش های مکتبی مورد هجوم استکبار بوده و خواهد بود.

ایزدپناه با بیان اینکه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب در معرض تحریف جریان نفوذ قرار داشت، عنوان کرد: حوادث سال های اولیه انقلاب از جمله انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در تیرماه سال ۶۰ و انفجار دفتر نخست وزیر در شهریورماه همان سال روشنگر این واقعیت است. امروز پروژه نفوذ نحوه برخورد با نظام را تغییر داده است و با نفوذ به ارگان نظام به دنبال ضربه زدن به سیستم دفاعی نظام، انحراف افکار عمومی و همراه کردن مدیران ضعیف با خود است. نهادهای امنیتی با دقت بیشتر دشمن خبیث را رصد کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: حضرت آقا فرمودند کشور در شرایط حساس کنونی بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام نیاز دارد. بدون شک انسجام بین قوا مهمترین راهکار مواجهه با جنگ ترکیبی امروز دشمن به ویژه در حوزه معیشت و فشارهای ظالمانه اقتصادی به مردم است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس با بیان این سوال که اما از خوزستان سرزمین طلاهای بی شمار چه خبر؟ گفت: کیست که نداند خوزستان قلب همیشه تپنده اقتصاد ایران، پایتخت انرژی، نفت، گاز، پتروشیمی، آب، خاک، کشاورزی، صنعت و توریست و گردشگری و موقعیت جغرافیایی، سواحل دریا، رودخانه های بزرگ، تنوع آب و هوایی با وجود این همه ثروت فقیر و محروم و درمانده است. آقای رئیس جمهور مردم خوزستان و موکلین بنده در حوزه انتخابیه از وکلا و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی می پرسند استان و استانداری ویژه چه مزید و امتیازی دارد؟ اگر مردم تفاوت قبل و بعد از استانداری ویژه را می دیدند و لمس می کردند دیگر جایی برای چنین سوالی نبود.

وی تاکید کرد: جناب آقای رئیس جمهور، استانداری ویژه اختیارات و منابع ویژه می خواهد، خوزستان و مردم شهید پرورش همواره امیدوار بوده و هستند چرا که آنان هشت سال جنگ تحمیلی را امیدوارانه و سرافرازانه پشت سرگذاشتند. رهبر عظیم و شأن انقلاب فرمودند شاخص ایران دوستی، امیدآفرینی است. طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری یکی از طرح های امیدآفرین در خوزستان بوده و می تواند التیامی بر آلام بیشمار مردم باشد چرا نیمه کاره رها شده است؟

این نماینده مجلس افزود: زیر ساخت ها با وجود کارکردهای که در دو سال اخیر انجام گرفته کافی نیست، تلفات جانی و مالی سنگین ناشی غیر استاندارد بودن جاده ها نگران کننده است، جاده ایذه به لردگان، با کندی پیش می رود، جاده اهواز به هفتگل، باغملک و ایذه همچنین. محور باغملک به بیراحمد به محور اصلی تبدیل شده است اما هنوز عملیاتی نشده. سایر جاده ها مطالبه اصلی مردم است مجوز ایذه ه مسجدسلیمان نیز به محور اصلی تبدیل شده اما هنوز عملیاتی در آن رخ نداده است. جاده سوسن، زیرکوه، شالو، باغملک به دهستان نیاز به رسیدگی فوری دارد. نوسازی مدارس هر چه سریعتر انجام شود.

 ایزدپناه یادآور شد: پروژه آب شرب شهرستان دزپارت نیاز جدی به تامین اعتبار دارد. مناطق مختلف روستایی و شهری فاقد آب شرب مناسب و لازم هستند، ایستگاه برق به دلیل عدم نقدینگی به کندی در حال اجرا است. سرنوشت ۱۰۰ ها نفر از معلمان پیش دبستانی باقی مانده و منتظر تصمیم هستند.

انتهای پیام

کد خبر 11149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =