کد خبر 11158
۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

فلاحی:

پرچم افتخار ایران در اوج طوفان های مختلف در اهتزاز است

پرچم افتخار ایران در اوج طوفان های مختلف در اهتزاز است

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: آمریکا و غرب بدانند که پرچم افتخار این سرزمین در اوج طوفان های مختلف در اهتزاز است، چون علمداران این سرزمین بیدار هستند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ بهمن ماه) و در تذکر شفاهی، گفت: آمریکا و غرب بدانند که پرچم افتخار این سرزمین در اوج طوفان های مختلف در اهتزاز است، چون علمداران این سرزمین بیدار هستند.

وی افزود: سه شعار عدالت، معنویت و عقلانیت سه شعار اساسی انقلاب بود که مع الاسف امروز ساختار اداری و استخدامی و دیوان سالاری ما که همزمان با انقلاب اسلامی در آن انقلابی صورت نگرفته و همچنان بر مدار گذشته است، حامل این شعار نیست به همین دلیل است که طرحی‌های بدون سهمیه ایام کرونا را به خانه های فراموشی و ناسپاسی فرستادند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس اضافه کرد: مجلس و دولت بدانید آنانیکه در این سرزمین شرایط فرار نخبگان ما را فراهم می کند حسابشان از ضدانقلابی که در قلب وطن، فرزندان سرزمین را ترور می کنند جدا نیست بنابراین باید مواظبت کنیم که مغز این سرزمین بیش از این فلج نشود.

انتهای پیام

کد خبر 11158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =