کد خبر 11166
۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

حسینی:

افزایش چندبرابری قبوض مشترکان گاز قابل قبول نیست

افزایش لحظه ای قیمت ها امان مردم را بریده است
افزایش چندبرابری قبوض مشترکان گاز قابل قبول نیست

نماینده مردم میانه در مجلس با اشاره به افزایش چندبرابری قبوض مشترکان گاز از هیات رئیسه مجلس خواست تا به این موضوع ورود کرده تا رویه اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سید مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ بهمن ماه) و در تذکر شفاهی خود به افزایش قبوض مشترکان گاز اشاره کرد و گفت: قبض مشترکان گاز به ویژه مشترکان روستایی به یکباره از ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان به ۲ الی ۶ میلیون تومان رسیده است، این اقدام شرکت گاز قابل قبول نیست و هیات رئیسه مجلس باید به این موضوع ورود کرد تا اصلاح شود.

وی ادامه داد: افزایش لحظه ای قیمت ارز و مایحتاج ضروری مردم و انواع کالاهای صنعتی به ویژه خودرو، امان مردم را بریده است. مسئولان برای رفع این مشکل و فشاری که روی آحاد مردم به ویژه اقشار کم درآمد است، سریعاً چاره اندیشی کرده و کشور را درست اداره کنند. مردم نجیب، مقاوم و وفادار ایران شایسته این نوع مدیریت و گرانی و فشار نیستند.

نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم ادامه داد: اتحادیه اروپا با اقدام نابخردانه تروریست نامیدن سپاه، تمام شاخص های اخلاقی، حقوقی و ارزش های بین المللی را مخدوش کرد، این رفتار باعث سرافرازی سپاه در سطح ملی و منطقه ای می شود.

انتهای پیام

کد خبر 11166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =