کد خبر 11225
۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

مقتدایی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی:

حمله به مرکز نظامی اصفهان ارزش نظامی و اطلاعاتی ویژه‌ای نداشت

حمله به مرکز نظامی اصفهان ارزش نظامی و اطلاعاتی ویژه‌ای نداشت

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی ویژه ای بود، البته قرار است هیئتی از این کمیسیون جهت بررسی ابعاد این موضوع به اصفهان بروند.

به گزارش نمایندگان ما، عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در این جلسه گزارش اولیه درباره حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان امر گزارشی در این باره ارائه کردند.

وی افزود: در کنار همه اقداماتی که نهادهای مسئول انجام می دهند، قرار است در هفته جاری هیئتی از سوی کمیسیون امنیت ملی در اصفهان حضور یابند و گزارشی را تهیه کرده و در اختیار اعضای کمیسیون قرار دهند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ابعاد مختلف این موضوع در حال بررسی است، اما با توجه به پیش بینی هایی که از قبل شده بود و از آنجایی که اقدامات مرتبط با پدافند غیرعامل انجام شده بود، عاملان این کار نتوانستند به اهداف خود برسند و اقدام آن‌ها ارزش نظامی و اطلاعاتی ویژه‌ای ندارد اما در هر صورت ابعاد این موضوع در دست بررسی بیشتر است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد حادثه پیش آمده در سفارت آذربایجان در ایران هم مباحثی در این جلسه مطرح شد و ما گزارش برخی از دستگاه های مسئول را استماع کردیم.

مقتدایی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه تأکید کردند روند دوستی میان ایران و آذربایجان تداوم می یابد و این موضوعات غیرسیاسی و یک حادثه در روابط دو کشور سایه نمی اندازد.

وی افزود: همچنین جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با فرمانده و مسئولان نیروی انتظامی را داشتیم. سردار رادان برنامه های آینده نیروی انتظامی را تشریح کرد و اعضای کمیسیون هم ضمن ابراز علاقه مندی به تعمیق همکاری میان کمیسیون امنیت ملی و نیروی انتظامی، دیدگاه هایی را در این باره مطرح کردند.

انتهای پیام

کد خبر 11225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =