کد خبر 11253
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

شکرالهی در نطق میان دستور مطرح کرد

ضرورت حمایت از حقوق قضات و کارمندان دادگستری در بودجه ۱۴۰۲

ضرورت حمایت از حقوق قضات و کارمندان دادگستری در بودجه ۱۴۰۲

عضو کمیسیون انرژی مجلس بر ضرورت حمایت ویژه از حقوق قضات، کارمندان دادگستری، نیروهای نظامی و انتظامی و پرسنل وزارت کشور در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، منصور شکرالهی نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) و در نطق میان دستور خود ضمن به مناسبت تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و اعیاد پیش رو، یاد امام راحل(ره) و شهدای انقلاب را گرامی داشت.

وی ادامه داد: اقدام وقیحانه و به دور از عقلانیت و اخلاق پارلمان و اتحادیه اروپا در خصوص گنجاندن سازمان مقدس و مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی را شدیدا محکوم نموده و اعلام می‌داریم که شما اروپاییان به تبعیت از اربابتان آمریکا دستتان به خون بشریت آلوده بوده و جنایت‌های بیشمار شما در گوشه و کنار دنیا به ویژه آمریکا و غرب آسیا تا ابد لکه ننگی بر پیشانی شما به جای گذاشته است و حق ندارید موضوع حقوق بشر دیگران را خطاب قرار داده و محکوم نمایید.

ماینده مردم کهنوج در مجلس تصریح کرد: همچنین آتش زدن قرآن کریم توسط کشورهای که مدعی مقابله با تروریسم و دفاع از حقوق بشر هستند به نوعی ترور شخصیتی و فرهنگی یک و نیم میلیارد مسلمان در جهان هستند محکوم می‌نماییم.

شکرالهی در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم نجیب و شریف جنوب استان کرمان کشاورزی می‌باشد و برداشت محصولات از بهمن شروع می‌شود از وزارت جهاد کشاورزی تقاضا داریم تمهیدات عاجلی در خصوص فروش محصولات و دسترنج کشاورزان عزیز مخصوصا سیب‌زمینی که چندین ماه وقت این عزیزان صرف کاشت و داشت محصولات بوده است حالا باید دسترنج زحمات خود را با فروش محصولات داشته باشند نسبت به نرخ‌گذاری مناسب محصولات کشاورزی و صادرات آن به کشورهای همسایه اقدام لازم را مبذول فرمایند.

وی افزود: همچنین وزیر محترم راه و شهرسازی در خصوص فراهم نمودن کامیون برای حمل محصولات کشاورزی و شروع کریدور جنوب به شمال از مسیر استان کرمان و جنوب این استان که بهترین مسیر می باشد اقدام فرمایند.

شکرالهی در تذکر به وزیر نفت، بیان کرد: تقاضامندم در خصوص تعرفه امتیاز گاز خانگی، تسهیلات و تمهیدات ویژّه‌ای را در نظر داشته باشد تا مردم نجیب حوزه انتخابیه بتوانند از نعمت گاز در فصول سرما به صورت یکسان برخوردار باشند.

وی افزود: با توجه به کمبود گاز مایع در جنوب استان کرمان و معطل شدن مردم در صف‌های طولانی از وزارت نفت درخواست می‌شود نسبت به تامین گاز مایع و رفع کمبود آن در جنوب استان کرمان اقدام نمایند.

شکرالهی یادآور شد: از وزیر جهادکشاورزی و وزیر اقتصاد و امور دارایی خواهشمندیم با توجه به مشکلات اقتصادی مردم حوزه انتخابیه و متضرر شدن کشاورزان جنوب استان کرمان در سالیان گذشته در خصوص بخشودگی سود و جرایم و امهال تسهیلات کشاورزی دستورات لازم را مبذول فرمایند.

وی ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش در خصوص استقلال اداره آموزش و پرورش بخش جازموریان، از وی خواست تا نسبت به اجرایی نمودن کامل رتبه‌بندی معلمان زحمتکش همچنین پیگیری وضعیت استخدام نیروهای خرید خدمت و نهضت سوادآموزی نسبت به محرومیت جنوب استان و نیاز مبرم به معلم در سال آینده نهایت همکاری و اقدامات لازم را مبذول فرمایند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، بیان کرد: تشکر و قدردانی دارم از وزیر محترم انقلابی و جهادی وزارت بهداشت که به دلیل نگاه ویژه عدالت محورانه در جنوب استان کرمان که باعث کاهش زمان و تسهیل دسترسی به خدمات پزشکی و بهداشتی گردیده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به اینکه فصل بودجه و برنامه توسعه هفتم است از همکاران خودم می‌خواهم در خصوص حقوق قضات، کارمندان دادگستری و نیروهای خدوم نظامی و انتظامی و پرسنل عزیز وزارت کشور که با سخت ترین شرایط در حال فعالیت هستند توجه ویژه‌ای شود.

شکرالهی افزود: ضمن حمایت کامل از دولت سختکوش، مردمی و انقلابی حضرت آیت‌الله رییسی و تشکر از ایشان خواهشمندم با توجه به نزدیکی سال ۱۴۰۲ و مشکلات اقتصادی مردم و گرانی مایحتاج ترتیبی اتخاذ گردد تا مردم عزیز بیش از این به زحمت نیفتند.

انتهای پیام 

کد خبر 11253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =