کد خبر 11531
۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

آزادی خواه:

هر کجا که مسئولان کشور، انقلابی عمل کردند مردم نتیجه مطلوب دیده اند

هر کجا که مسئولان کشور، انقلابی عمل کردند مردم نتیجه مطلوب دیده اند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، گفت: هر کجا که مسئولان کشور، انقلابی عمل کردند مردم نتیجه مطلوب دیدند، مردم خدمات انقلاب را به خوبی درک کردند؛ تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

به گزارش نمایندگان ما، احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (دوشنبه، اول اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک اعیاد گذشته و حلول ماه شعبان، و ضمن تشکر از حضور اعجازآفرین مردم غیور و قدردان ایران در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن گفت: ملت نشان داد که در تنگناها همواره جلوتر از مسئولان و حامی تمام عیار آرمان های انقلاب است. چشم ها خیره و حیرت زده حضور چند ده میلیونی مردم در اقصی نقاط کشور در راهپیمایی 22بهمن شد. این حجم حضور میلیونی زنان، مردان و دهه هشتادی ها و نودی ها در تهران و سایر شهرها، نقشه های شوم و توطئه های شیطانی دشمن را نقش بر آب کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: هر کجا مسئولان، انقلابی عمل کردند مردم نتیجه مطلوب دیدند. مردم خدمات انقلاب را به خوبی فهم کردند؛ تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

وی در ادامه با بیان اینکه جریاناتی همچون منافقین، لندن نشینان، تجزیه طلبان، مستبدان، مستکبران و صهیونیست ها بسیار تلاش کردند تا چهره ناکارآمدی از انقلاب به مردم و جوانان معرفی کنند، اظهار داشت: به همه آنها می گویم و برای مردم عزیز خود روشن گری می کنم و به بخشی از آمار اشاره می کنم. در رژیم سابق کل روستاهایی که برق داشتند 4350 روستا بود که این تعداد به 54 هزار روستا رسیده است و اینها نعمت های انقلاب است.

آزادیخواه ادامه داد: کل روستاهای دارای تلفن و مخابرات در رژیم سابق 312 روستا بود که این تعداد به 53 هزار روستا در امروز می رسد. در رژیم سابق هیچ روستایی واجد شبکه گاز نبود که امروز 4 هزار روستا در اقصی نقاط کشور از نعمت گاز برخوردار هستند. پیش از انقلاب 134 خانه بهداشت داشتیم که این تعداد به 17 هزار خانه بهداشت رسیده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه اینها قصه نیست بلکه واقعیاتی است که به عنوان کارنامه به مردم ارائه می شود که نمی توان آن را انکار کرد، خطاب به دشمنان گفت: آنها نمی توانند واقعیات را منکر شوند. پیش از انقلاب 4700 روستا از نعمت آب شرب سالم برخوردار بودند که امروز این میزان به 32 هزار روستا رسیده است که مردم باید ببینند و می بینند. دشمنان سر جای خود بنشینید.

وی اضافه کرد: پیش از انقلاب صرفا 58 مرکز تحصیلی شبانه روزی در روستاهای کشور داشتیم که امروز این تعداد به هزار 387 مکان آموزشی برای دانش آموزان در روستاها داریم. پیش از انقلاب 26 هزار کیلومتر راه داشتیم که اکثرا خاکی بود و امروز 220 هزار کیلومتر راه اصلی، بزرگراه و آزادراه داریم که به واسطه انقلاب بود. دشمن از همین پیشرفت ها ناراحت است لذا جوری ما را تحریم می کنند گویی ما در این 44 سال هیچ کاری در این کشور نداشتیم.

آزادیخواه دانشجوی پزشکی از 600 نفر در پیش از انقلاب به 6 هزار نفر رسیده است و امروز کشور چهارم در حوزه درمان ناباروری، کشور دهم در سازندگی داروهای بیماری های خاص، جز 5 کشور برتر دنیا در ژنتیک، جزء 4 کشور اول جهان در حوزه ارتوپدی، جزء 8 کشور قدرتمند نظامی و موشکی و جزء 5 کشور سازنده زیردریایی در دنیا هستیم. همچنین ما در سال 2017 حدود 9 هزار مقاله صرا  در حوزه یک موضوع به مراکز پژوهشی دنیا ارائه کردیم و خیلی آمارهای دیگر نیز وجود دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در ادامه این حضور را امیدبخش یاران انقلاب و مأیوس کننده بدخواهان مردم دانست که توسط مردم عزیز خلق شد و گفت: این موضوع دلیل محکمی بر علاقه شدید مردم به آرمان های انقلاب و شهدای عزیز است اما حتما دلیل رضایت از وضعیت موجود نیست.

وی افزود: امروز ملت عزیز از برخی گرانی ها و نابسامانی های در بازار سکه و ارز به شدت ناراضی هستند. رئیس جمهور! امید مستضعفان، محرومان و مردم عزیز هستید. برخی از وزرای شما از 24 ساعت حدود 20 ساعت کار و تلاش می کنند اما اگر احساس می کنید در تیم اقتصادی خود نیاز به جابجایی وجود دارد، اقدام کنید.

انتهای پیام 

کد خبر 11531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =