کد خبر 11543
۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

تذکر «شجاعی» به رئیس‌جمهور درباره شرایط اقتصادی

تذکر «شجاعی» به رئیس‌جمهور درباره شرایط اقتصادی

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت دلار طی مدت کوتاهی ۵۰ برابر شده و در دولت سیزدهم ۹۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش نمایندگان ما، حجت الاسلام حسن شجاعی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس گفت: انقلاب اسلامی بعثتی دیگر برای نجات بشریت در دوران جاهلیت مدرن بود؛ کارنامه انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال قبل آنقدر مقبول بوده که مردم بی نظیر ایران را به خیابان بیاورد و حمایت معجزه آسای آنها را به رخ جهانیان بکشاند.

وی در تذکری ادامه داد: البته همین مردم سال هاست که گرفتار مشکلات معیشتی هستند. هر سال عده ای به زیر خط فقر سقوط می کنند و برای حفظ زندگی استیجاری در شهرهای بزرگ به حاشیه شهرها پناه می برند و از شهرهای کوچک به روستاها پناهنده می شوند.

شجاعی خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت فعلی به تنهایی محصول دولت شما نیست که فقط شما مورد سرزنش قرار بگیرید اما قیمت دلار طی مدت کوتاهی ۵۰ برابر شده و در دولت شما قیمت آن ۹۰ درصد رشد داشته است؛ مردم ثابت کردند به نظام و رهبری وفادارند اما همین مردم از دولت شما و همه دولت های جمهوری اسلامی ایران گلایه دارند. مردم خدمات دولت ها را انکار نمی کنند اما از مجلس و دولت های فعلی و گذشته گلایه دارند.

وی ادامه داد: آقای رئیسی شما با شعار تغییر به نفع مردم روی کار آمدید اما با تغییر، نفعی برای مردم حاصل نمی شود؛ رهبر انقلاب فرمودند راه حل ایجاد تحول در حکمرانی کشور است. اگر با تغییر، اصلاح و تدابیر عادی مشکلات قابل حل بود قاعدتاً در طول سال های اخیر و توسط دولت های مختلف مشکلات حل می شد و ما شاهد وضعیت فعلی نبودیم پس برای تحول فکری کنید که مدیران در دولت شما مدیران تحولی نیستند و شرایط امروز جز با تحول به نفع مردم تغییر نمی کند.

شجاعی گفت: مدیران اقتصادی دولت نتوانستند منافع مردم را تامین کنند. در چند سال اخیر قیمت دلار ۵۰ برابر شده و نشان می دهد همه دولت ها مشکل داشتند؛ عاجلاً تدابیر تحولی اتخاذ کنید.

انتهای پیام

کد خبر 11543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =