کد خبر 12230
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

شهبازی در گفتگو با نمایندگان:

وضعیت اقتصادی کشور بهبود پیدا خواهد کرد

وضعیت اقتصادی کشور بهبود پیدا خواهد کرد

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به توافقات اخیری که جمهوری اسلامی ایران در جهت بهبود وضعیت اقتصادی، با کشورهای دیگر داشته است، پیش بینی می‌شود که وضعیت اقتصادی کشور، در آینده بهبود پیدا کند.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص بهبود وضعیت اقتصادی کشور در آینده، گفت: مجلس شورای اسلامی همیشه بر بهبود وضعیت اقتصادی مردم تاکید داشته است و قوانینی را هم تصویب کرده است که در بهبود شرایط اقتصادی کشور تأثیرگذار بوده است که پس از تصویب این قوانین، اجرا و نظارت بر آن نیز بر عهده دولت است.

وی بیان کرد: ما در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان هستیم و انتظار می‌رود که در این شرایط، دولت بتواند دقت و نظارت بیشتری در جهت بهبود وضعیت اقتصادی مردم داشته باشد تا در راستای آن، قدرت خرید مردم نیز بالاتر برود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به توافقات اخیر و روابط بین المللی که جمهوری اسلامی ایران در جهت بهبود وضعیت اقتصادی، با کشورهای دیگر داشته است، پیش بینی می‌شود که وضعیت اقتصادی در کشور در آینده، بهبود پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر، با جو روانی به وجود آمده در کشور و هجوم برخی افراد به سمت خرید دلار، طلا و... باعث شد که بازار ثبات نسبی خود را از دست بدهد، که با درست شدن این مسئله و رفع جو روانی به وجود آمده، احتمال می رود در ماه های اخیر، بازار ثبات نسبی خود را به دست آورد. 

شهبازی در انتها بیان کرد: امید داریم که با اجرای قوانینی که مجلس در راستای بهبود شرایط اقتصادی مردم تصویب کرده است و نظارت بر این قوانین، بتوان شرایط کنونی کشور را کنترل کرد و اگر قیمت ها پایین تر نمی آیند، حداقل از این که هستند بالاتر نروند.

انتهای پیام

کد خبر 12230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =