کد خبر 12243
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

دلخوش:

مگر می شود در یک سال قیمت انشعاب آب و برق و گاز چند بار گران شود؟

مگر می شود در یک سال قیمت انشعاب آب و برق و گاز چند بار گران شود؟

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم با بیان اینکه طی روزهای اخیر پول انشعاب برق و گاز ۴ الی ۵ برابر شده است، گفت: در حالی که مردم پول قبض گاز را پرداخت کرده اند، اما مجدداً قبض متمم برای آنها ارسال شده است، چه کسی باید جلوی این افراد را بگیرد؟ مگر می شود در یکسال، در چند نوبت حق انشعاب آب و برق و گاز افزایش یابد؟

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (سه شنبه 23 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی خود گفت: همکاران مجلس در بررسی لایحه بودجه کمک کردند و خدمات روسای دفاتر بسیار ارزنده بوده و تقاضا داریم هیات رئیسه به این موضوع توجه کند، زیرا برخی از این افراد حکم سازمانی ندارند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم ادامه داد: طی روزهای اخیر پول انشعاب برق و گاز 4 الی 5 برابر شده است و در حالی که مردم پول قبض گاز را پرداخت کرده اند، اما مجدداً قبض متمم برای آنها ارسال شده است، چه کسی باید جلوی این افراد را بگیرد؟ می طلبد این موضوع بررسی شود؛ مگر می شود در یکسال، در چند نوبت حق انشعاب آب و برق و گاز افزایش یابد؟ فصل، فصل کشاورزی است و می طلبد وزارت نیرو این موضوع را پیگیری کند، زیرا برنج محصولی استراتژیک است و باید مشکل آبرسانی به مزارع کشاورزی حل شود. همچنین مسئولان مربوطه باید قیمت کود و آب را برای کشاورزان کاهش دهند.

وی تاکید کرد: چرا بانک ها جلوی پرداخت وام به مردم حوزه انتخابیه را گرفته اند؟ می طلبد این موضوع بررسی و رسیدگی شود و هیاتی برای بررسی این موضوع انتخاب شود، زیرا نمایندگان باید پاسخ مردم را بدهند. 

انتهای پیام 

کد خبر 12243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =