کد خبر 12246
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

مقتدایی:

مجلس پشتیبان اقدامات دولت در حوزه روابط با همسایگان است

مجلس پشتیبان اقدامات دولت در حوزه روابط با همسایگان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: اکنون که موفق شده اید کارهای بر زمین مانده دولت گذشته در حوزه سیاست خارجی را با کمک مجلس به ثمر برسانید مجلس نیز پشتیبان کارهای ارزشمند شما است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، عباس مقتدایی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 23 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: از رئیس جمهور به خاطر اقدامات مفیدی که در حوزه سیاست خارجی داشته اند تشکر می کنم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس، ادامه داد: کشاورزانی که حقوق بیکاری، بازنشستگی و عیدی ندارند از اصفهان نامه های متعددی نوشته اند و وزیر کشور نیز طی نامه ای به رئیس جمهور مسائل را منتقل کرده است و رئیس جمهور این نامه را به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده اند چرا کارمندان میانی در سازمان برنامه و بودجه به فکر حوزه کشاورزی نیستند چرا نباید حقوق کشاورزان به موقع داده شود.

وی خطاب به رئیس جمهور، عنوان کرد: اگر کارهایی که به صورت جدی مطرح شدند و همچنین دلسوزی نمایندگان مورد توجه قرار بگیرد بسیاری از سرمایه اجتماعی ترمیم می شود، از همه کسانی که کمک کردند میزان بیشتری از موفقیت در سیاست خارجی حادث شود و روابط با همسایگان تقویت گردد تشکر می کنم. مجلس یازدهم به دنبال این است که در ارتباط با همسایگان موفقیت بیشتری کسب کنیم.

مقتدایی خطاب به رئیس جمهور، گفت: اکنون که موفق شده اید کارهای بر زمین مانده دولت گذشته در حوزه سیاست خارجی را با کمک مجلس به ثمر برسانید مجلس نیز پشتیبان کارهای ارزشمند شما است، مجلس تمام قد ایستاده تا سال آینده، سال بهتری برای معیشت مردم باشد.

انتهای پیام

کد خبر 12246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =