کد خبر 12253
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

آصفری:

پیگیری در جهت تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های درمانی اراک

پیگیری در جهت تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های درمانی اراک

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در حوزه انتخابیه احداث شد همچنین برای تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های بیمارستانی نیز پیگیری هایی صورت پذیرفت تا در اسرع وقت به بهره برداری برسند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، محمد حسن آصفری به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در حوزه انتخابیه احداث شد همچنین برای تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های بیمارستانی نیز پیگیری هایی صورت پذیرفت تا در اسرع وقت به بهره برداری برسند. 

وی افزود: همچنین برای رفع مشکل آب شرب روستاهای کمیجان و خنداب هم تلاش هایی صورت گرفت و پروژه هایی راه اندازی شد تا مشکل آب پایدار این مناطق برطرف شود که مساعدت وزارت نیرو را می طلبد تا این پروژه ها تامین اعتبار و سریعا به بهره برداری برسند.

نماینده مردم اراک در مجلس بیان کرد: برای آسفالت راه های روستایی حوزه انتخابیه نیز پیگیری هایی انجام گرفت و با مساعدت بنیاد مسکن چندین روستا آسفالت شدند البته برای محورهای مواصلاتی هم اقداماتی انجام گرفت که در این رابطه وزارت راه و شهرسازی باید برای پروژه های جاده ای اعتبارات لازم را در نظر گیرد تا اینکه شاهد تحول در این حوزه باشیم.

این نماینده مردم در مجلس گفت: مکاتبات و پیگیری هایی هم برای حل مشکل افراد تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد صورت گرفت تا هم در بحث اشتغالزایی تسهیلاتی به این افراد داده شود و هم اینکه برای مسکن این عزیزان اقداماتی صورت گرفته باشد.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 12253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =