کد خبر 12254
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

جوکار:

بررسی مسائل و رسیدگی به مشکلات محلات یزد در اولویت است

بررسی مسائل و رسیدگی به مشکلات محلات یزد در اولویت است

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس با حضور در محلات مختلف شهر یزد گفت: بررسی مسائل و رسیدگی به مشکلات محلات یزد در اولویت است

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک و عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در ادامه حضور در محلات مختلف در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله قاسم نقی شهر حمیدیا، مشکلات مردم را بررسی و افزود: حضور در مناطق مختلف و بررسی میدانی مسایل در حل مشکلات نقش آفرین است.

وی با قدردانی از پیگیری مسایل و مطالبات مردم در محلات مختلف بر تداوم این عمل مهم که موجب اعتماد آفرینی و امید آفرینی است تاکید و یکی از برنامه‌ها را حضور در محلات مختلف ذکر کرد.

در این دیدار مردمی که با نظم و طبق یک برنامه با استقبال شهروندان مواجه شد مردم به طرح مسایل و مشکلات خود پرداخته و رسیدگی به آن را توسط نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار شدند.

جوکار از حضور شهروندان و مردم محله قاسم نقی شهر حمیدیا در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به خصوص در این شهر و محلات مختلف یزد قدردانی کرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی هر هفته روزهای جمعه با حضور در محلات مختلف و دیدار با مردم نسبت به بررسی مسایل و مشکلات شهروندان اقدام که این نشست چهل و چهارمین مورد آن است.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 12254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =