کد خبر 12256
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

شهبازی در گفتگو با نمایندگان:

لایحه بودجه ۱۴۰۲ به زودی اجرایی و عملیاتی خواهد شد

لایحه بودجه ۱۴۰۲ به زودی اجرایی و عملیاتی خواهد شد

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی،گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس تغییر چندانی نکرده است و باید گفت که ایرادات زیادی بر این لایحه وارد نشده است، دولت نیز از روند اصلاح این لایحه در مجلس راضی بود، در همین راستا لایحه بودجه ۱۴۰۲ به زودی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص وضعیت کنونی لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: اشکالات لایحه بودجه ۱۴۰۲، در مجلس رفع شد و هم اکنون این لایحه به شورای نگهبان ارجاع داده شده است و پس از بررسی این لایحه در شورای نگهبان و رفع ایرادات احتمالی آن توسط مجلس، لایحه بودجه ۱۴۰۲ به زودی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد: پس از اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۲، از سوی دولت به مجلس ارائه شد، این لایحه در مجلس تغییر چندانی نکرد و باید گفت که ایرادات زیادی بر این لایحه وارد نشد، دولت نیز از روند اصلاح این لایحه در مجلس راضی بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در انتها بیان کرد: انتظار می رود که با تحولات اخیر کشور در روابط بین‌المللی و اقتصادی و بهبود شرایط، هم وضعیت اقتصادی کشور تثبیت شود و هم کشور از لحاظ بودجه ای دیگر مشکل خاصی نداشته باشد.

انتهای پیام

کد خبر 12256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =