کد خبر 12393
۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

کاظمی به نمایندگان خبر داد

دستگیری ۱۲۰ نفر به دنبال مسمومیت دانش آموزان در مدارس/ انتشار گاز به صورت موردی بوده است

دستگیری ۱۲۰ نفر به دنبال مسمومیت دانش آموزان در مدارس/ انتشار گاز به صورت موردی بوده است

رئیس کارگروه بررسی مسمومیت دانش آموزان در مجلس گفت: تاکنون ۱۲۰ نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر شده‌اند و بازجویی ها از این افراد در حال انجام است.

سید حمیدرضا کاظمی رئیس کارگروه بررسی مسمومیت دانش آموزان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، گفت: تاکنون ۱۲۰ نفر در ارتباط با پرونده مسمومیت دانش آموزان دستگیر شده‌اند و بازجویی ها از آنها در حال انجام است.

وی افزود: باید پیگیری ها در ارتباط با این مسئله در زمان دستگیری دست‌های پشت پرده مسمومیت دانش آموزان ادامه یابد و مشخص شود که چه کسانی پشت صحنه این مسئله بوده اند و گزارش آن به صورت شفاف به مردم ارائه شود.

رئیس کارگروه بررسی مسمومیت دانش آموزان در مجلس اظهار داشت: تاکنون دو نشست با دستگاه های مسئول در ارتباط با این پرونده برگزار شد  و گزارش‌های دستگاه‌های مختلف در ارتباط با این موضوع دریافت شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: چرا رش‌های ارائه‌شده از این امر حکایت دارد که دستگاه ها حضور نداشتند و اقداماتی که انجام شده به صورت فردی بوده است.

وی افزود: پس از تعطیلات نوروز و آغاز به کار مجلس در سال جدید نیز نشست های دیگری را برای پیگیری این مسئله با دستگاه های مرتبط با این موضوع برگزار خواهیم کرد و موضوع به طور جدی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

رئیس کارگروه بررسی مسمومیت دانش آموزان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از ورود دستگاه مسئول به این مسئله مسمومیت دانش آموزان انتشار گاز در مدارس به شدت کاهش یافت و مادر در روزهای پایانی سال قبل به صورت موردی شاهد بروز این اتفاق بودیم و امیدواریم که در سال جدید شاهد تکرار انتشار گاز و مسمومیت دانش آموزان در مدارس نباشیم.

انتهای پیام

کد خبر 12393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =