کد خبر 5312
۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

رضایی:

عملی نمودن شعار سال ۱۴۰۱باید نصب العینِ مسئولان و مردم باشد

عملی نمودن شعار سال ۱۴۰۱باید نصب العینِ مسئولان و مردم باشد

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملی نمودن شعار سال ۱۴۰۱باید نصب العینِ مسئولان و مردم همیشه در صحنه قرار گرفته ودر کنار آن باید به بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین نیز توجه ویژه شود.

به گزارش نمایندگان ما، محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۱، تاکید کرد که برای رسیدن به مدینه فاضله و سرعت در عمران و آبادانی کشور باید منویات اولوالامر زمان در عملی نمودن شعارِ سال ۱۴۰۱ نصب العینِ مسئولین قرار گیرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«به نام خدا

یا مُحَوِّلَ الحَولِ والأحوال
حَوِّل حالَنا أِلی أحسَنِ الحال

نوروز، آغاز رویش‌ها، زیبایی‌ها و فصل شادابی و طراوت است.

مصحف عزیز بارها به بهار و طبیعت که سرآغازِ تولدها، جوانه زدن‌ها و رشد کردن‌هاست اشاره نموده و روایات اسلامی نیز به عید سعید نوروز اهمیت داده و بسیاری از اتفاقات سرنوشت ساز و امیدوارکننده را بدان نسبت داده است. ایران اسلامی همواره نوروز را پاس داشته و در کنار شاد کامی‌ها و تلخی‌های خود آن را گرامی داشته است.

اینک که در آستانه شروع قرن پانزدهم هجری قرار گرفته‌ایم برای رسیدن به مدینه فاضله و کمالات انسانی در پرتو فرهنگ غنی اسلام و هم چنین سرعت در عمران و آبادانی کشور و رونق بیشتر در اقتصاد و کسب و کار می‌طلبد که منویات اولوالامر زمان در عملی نمودن شعارِ سال ۱۴۰۱، تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرینی، نصب العینِ مسؤولین محترم و مردم ِ همیشه در صحنه باشد و همچنین به بیانیه کارگشای گام دوم انقلاب توجه جدی گردد و جهاد تبیین نیز در دستور کار قرار گیرد.

این جانب عید سعید نوروز را به امت موحد ایران اسلامی، مردم شریف شهرستان‌های جهرم و خفر و بخش‌های تابع، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز تبریک و شادباش می‌گویم و توفیقات رهبر حکیم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای، مدّ ظله العالی، سربلندی نظام اسلامی و موفقیت همگان را در سال جدید از درگاه ربوبی خواهانم.

یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن و تمامی شهیدان را گرامی می‌دارم.»

انتهای پیام

کد خبر 5312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =