کد خبر 5553
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

نوباوه:

اول طرح شفافیت آرای نمایندگان را تعیین تکلیف کنید بعد به شفافیت قوای سه گانه برسید

اول طرح شفافیت آرای نمایندگان را تعیین تکلیف کنید بعد به شفافیت قوای سه گانه برسید

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی وسایر نهادها تخلف است، گفت: هیچ قانونی برای ادغام طرحی که پیشتر از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شده وجود ندارد وهیات رئیسه باید در این زمینه پاسخگو باشند.

به گزارش نمایندگان ما، بیژن نوباوه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب دوفوریت طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی و سایر نهادها در جلسه امروز یکشنبه مجلس اظهار کرد: باید ابتدا طرح شفافیت آرای نمایندگان تعیین تکلیف و در مجلس به رای گذاشته شود و سپس طرح جدیدی که تحت عنوان شفافیت قوای سه گانه، نهادها و سازمانها در جلسه امروز مطرح شد، بررسی شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه" سنگی را آنقدر بزرگ گرفتند که نمی شود آن را تکان داد" اظهار کرد: از نظر من طرح جدیدی  که مطرح شده غیرمنطقی است و طرح اول را زیر سوال برده است به نظر من موافقان و مخالفان این طرح نمی دانند که درباره چه چیزی رای داده اند.

وی گفت: مجددا تاکید می کنم در ابتدا طرح اولیه یعنی طرح شفافیت آرای نمایندگان باید تعیین تکلیف و در صحن مجلس درباره آن رای گیری کنند و در صورتی که رای نیاورد طرح بعدی مورد رسیدگی قرار گیرد؛ این تخلف است و  هیات رئیسه باید در این زمینه پاسخگو باشد.

انتهای پیام

کد خبر 5553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =