کد خبر 5594
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

جوکار:

مجلس باید برای افزایش تعرفه های اینترنت توجیه شود

مجلس باید برای افزایش تعرفه های اینترنت توجیه شود

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش تعرفه های اینترنت گفت: اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت برای هر گونه افزایش قیمت باید مجلس را قانع کنند.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی نمایندگان ما، با واکنش نسبت به افزایش تعرفه های اینترنت گفت: نباید به مردم با افزایش قیمتها فشاری وارد شود و هر افزایش قیمتی باید طبق روال قانونی خود باشد.

وی در خصوص افزایش سالانه قیمت اینترنت گفت: اپراتورها افزایش قیمت معمول را برای هر سال داشته اند و در تمام سالها این افزایش قیمت را اعمال کرده اند.

جوکار در ادامه با تأکید بر اینکه اپراتورها باید مبتنی بر قانون بودجه عمل کنند افزود: افزایش قیمتها باید طبق آنچه در قانون بودجه آمده است عملیاتی شود و خارج از روال قانونی و آنچه قانون بودجه در نظر گرفته است نباید افزایش قیمت برای مردم داشته باشیم.  

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در خصوص اطلاع رسانی صحیح و شایسته در این باره افزود: منطقی تر این است که تجزیه و تحلیل قیمتها و هزینه هایی که اپراتورها می کنند و آنچه که به عنوان هزینه اینترنت توسط اپراتورها محاسبه می شود برای مردم ارائه شود تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

این نماینده مردم در پایان نسبت به لزوم هماهنگی با مجلس در این موضوع گفت: اگر اپراتورها می خواهند در زمینه قیمتها اقدامی انجام دهند بایستی در مجلس حضور یابند و از استدلالهای خود دفاع کنند و هزینه های خود را بیان کنند و در نهایت طبق تصمیم مجلس عمل کنند.

انتهای پیام

کد خبر 5594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =