کد خبر 5721
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

نگاهداری:

والاترین اقدام در تجلیل از معلمان، برنامه ریزی و اقدام در رفع مشکلات آنهاست

والاترین اقدام در تجلیل از معلمان، برنامه ریزی و اقدام در رفع مشکلات آنهاست

رپیس مرکز پژوهش های مجلس در پیامی ضمن تبریک روز معلم، والاترین اقدام در تجلیل از جایگاه ارزشمند فرهنگیان را برنامه ریزی و اقدام کارآمد در راستای رفع مشکلات معلمان دانست.

 به گزارش نمایندگان ما، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز معلم را به تمامی فرهنگیان ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم

تقویم جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ اردیبهشت به یاد و گرامیداشت استاد علم و اخلاق و ایمان شهید مرتضی مطهری(ره) و به پاسداشت ارزش‌های متعالی فرهنگیان متعهد ایران اسلامی که «شغل انبیاء» را برگزیده‌اند، به نام روز معلم مزین گشته است. فرهنگیان والامقامی که از دیرباز با سلاح علم و فرهنگ و به پشتوانه تفکر انقلابی به مقابله با بی‌سوادی در این مرزوبوم برخواسته‌اند و فرزندان اندیشمند و فرهیخته‌ای را بر بلندای آسمان این سرزمین آموزش و پرورش داده‌اند.

بی‌تردید پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی در عرصه‌های فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، علوم نانو و فضایی مرهون تلاش مضاعف و مجاهدت علمی معلمانی است که با وجود تمامی دغدغه‌ها و مسائل، استوارانه در مسیر ارتقای توان علمی کشور گام برداشته‌اند. در چنین شرایطی والاترین اقدام در تجلیل از جایگاه ارزشمند فرهنگیان، برنامه‌ریزی و اقدام کارآمد در راستای رفع مشکلات این عزیزان است.

روز معلم و تقارن آن با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری(ره) فرصتی مغتنم در گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار و ۷۰۰ شهید معلم و ۳۵ هزار شهید دانش‌آموزی است که با خون خویش خط سرخی از تلفیق دانش و ایثار را به یادگار گذاشتند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد علم و اخلاق شهید مرتضی مطهری (ره) و تبریک روز معلم به فرهنگیان عزیز، توفیق روزافزون تمامی تلاشگران میدان تعلیم و تعلم ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزدمنان خواستارم.»

انتهای پیام

کد خبر 5721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =