کد خبر 5729
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

محفوظی:

گزارش های مبتکرانه دیوان را به دستگاهی اثرگذار در تصمیم گیری های کلان کشور تبدیل کرد

قدردانی فراگیرترین فراکسیون مجلس از فعالیت‌های مبتکرانه دیوان محاسبات
گزارش های مبتکرانه دیوان را به دستگاهی اثرگذار در تصمیم گیری های کلان کشور تبدیل کرد

رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ۲۲۳ نماینده عضو و به عنوان فراگیرترین فراکسیون فعال در خانه ملت، با ارسال نامه‌ای خطاب به مهرداد بذرپاش، از اقدامات ماندگار و فعالیت های ابتکاری این نهاد نظارتی در دوران مدیریت فعلی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش نمایندگان ما، سید مجتبی محفوظی رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ۲۲۳ نماینده عضو و به عنوان فراگیرترین فراکسیون فعال در خانه ملت، با ارسال نامه‌ای خطاب به مهرداد بذرپاش، از اقدامات ماندگار و فعالیت های ابتکاری این نهاد نظارتی در دوران مدیریت فعلی تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از نامه سید مجتبی محفوظی خطاب به رئیس کل دیوان محاسبات کشور آمده است:
«فرض واجب است به نمایندگی از فراگیرترین فراکسیون مجلس شورای اسلامی با ۲۲۳ نماینده عضو، از اقدامات موثر و ماندگار حضرت مستطاب عالی در دوره مدیریت و زعامت دیوان محاسبات کشور که لبیک گویی عملی به منویات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ با محوریت دانش بنیان نمودن فعالیت های آن نهاد نظارتی در قالب دیوان فناورانه مردم پایه رقم خورد، تقدیر و تشکر نمایم. یقیناً در سال ۱۴۰۱ نیز که از سوی معظم له به عنوان سال اقتصاد دانش بنیان نامگذاری گردید، شاهد استمرار این توفیقات خواهیم بود.

از این روی، روشن است که اقدامات بی سابقه مدیریتی دیوان محاسبات در سال گذشته در قالب گزارش های مبتکرانه و پیشگیری عملی از انحراف بودجه و صیانت از بیت المال، ضمن موجبات رشد اقتصادی کشور، خوشبختانه دیوان را به دستگاهی اثرگذار در نظام تصمیم گیری کلان کشور تبدیل کرد، بطوری که مشورت خواهی از دیوان در بسیاری از فرآیندها و طرح های قوای سه گانه، گواهی بر عملکرد قابل قبول این دستگاه نظارتی ملی است.»

یادآور می‌شود در مهرماه سال ۱۴۰۰ نیز تعداد ۲۷۸ نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای نامه‌ای، از فعالیت‌های موثر دیوان محاسبات کشور تقدیر به عمل آورده بودند.

انتهای پیام

کد خبر 5729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =