کد خبر 5781
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

صدای کارکنان وزارت ورزش؛

سند تحول دولت مردمی در خصوص روسای فدراسیون‌ها را اجرا کنید

سند تحول دولت مردمی در خصوص روسای فدراسیون‌ها را اجرا کنید

نماینده مردم اصفهان در مجلس در نامه ای به وزیر ورزش خواستار اجرای مفاد سند تحول دولت مردمی درخصوص عدم عضویت کارکنان وزارت ورزش و جوانان در اداره امور هیات ها، فدراسیون ها، کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان شد و بر لزوم اصلاح این رویه تاکید کرد.

به گزارش نمایندگان ما، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای در تاریخ چهارم اردیبهشت به سجادی وزیر ورزش و جوانان، خواستار عمل به اجرای سند تحول دولت مردمی در خصوص روسای فدراسیون ها شد.

وی در خصوص این نامه به خبرنگار نمایندگان ما، ضمن انتقاد از عدم پاسخگویی این وزارتخانه گفت: بعد از گذشت ۲ هفته آقای وزیر هیچ پاسخی نداده اند و به نظر می رسد طی روزهای آینده در صورت عدم وصول پاسخ قانع کننده، طرح سوال از وزیر ورزش را کلید بزنیم.

متن نامه به این شرح است:

«جناب آقای دکتر سجادی
وزیر محترم ورزش و جوانان

باسلام و احترام،

همانگونه که مستحضرید مدتی پیش سندی از سوی دولت ابلاغ شد که بر اساس آن، ریاست کارکنان وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون های ورزشی خلاف این ابلاغیه است. بر اساس سند تحول دولت مردمی که در ۸ اسفند ماه سال گذشته به اعضای هیات دولت ابلاغ شد، عضویت کارکنان وزارت ورزش و جوانان در اداره امور هیات ها، فدراسیون ها، کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ممنوع می باشد.
در همین راستا با توجه به ابلاغ رئیس جمهور محترم، مسئولیت اجرای مفاد سند تحول در موارد مربوط بر عهده وزرا و بالاترین مقام مسوول در دستگاهها ذی‌ربط می باشد.
بر اساس گزارش های واصله روسای بیش از ۱۰ فدراسیون ورزشی، کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان هستند و فعالیت آن ها بر اساس سند تحول دولت مردمی، در فدراسیون ها خلاف ابلاغیه رئیس جمهور محترم می باشد. لذا مستدعی است دستور فرمایید باقید فوریت برنامه و رویکرد جنابعالی در خصوص اجرای این سند، جهت پیگیری های آتی و نظارتی، برای اینجانب ارسال شود. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.»

سند تحول دولت مردمی در خصوص روسای فدراسیون ها را اجرا کنید

انتهای پیام

کد خبر 5781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =