کد خبر 5799
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

روح‌الامینی:

نباید اقتدار مجلس شورای اسلامی در رقابت‌های هیات رئیسه زیر سوال رود

نباید اقتدار مجلس شورای اسلامی در رقابت‌های هیات رئیسه زیر سوال رود

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از تحرکات در مجلس شورای اسلامی جهت برگزاری انتخابات هیات رئیسه در اجلاسیه سوم انتقاد کرد و گفت که ما نباید با اقداماتمان یکپارچگی و اقتدار مجلس شورای اسلامی را زیر سوال ببریم.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، عبدالحسین روح‌الامینی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس با استناد به ماده ۲۲ آیین‌نامه در تذکری گفت: رقابت و مسابقه برای کسب مسئولیت خوب است ما هم دیر یا زود درباره هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در سومین سال عمر دوره یازدهم تصمیم‌گیری می‌کنیم کسانی که امروز عضو هیات رئیسه هستند یا در دوره بعدی حضور دارند یا این‌که دوره فعالیت‌شان تمام می‌شود.

وی ادامه داد: به خودم و سایر نمایندگان تذکر می‌دهم تا در توییت‌ها و مصاحبه‌ها در توضیح مطالب باید مراقبت‌هایی داشته باشیم که چه طور خودمان را نقض کنیم. وضعیت اقتصادی و اجتماعی را در نظر بگیریم و این‌که مساله امروز ما باید مردم باشد نباید اقتدار مجلس شورای اسلامی در این رقابت‌ها زیر سوال رود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی یکپارچه است پس نباید عملکردمان به گونه‌ای باشد که دیگران به ما طعنه بزنند، نباید یکپارچگی و اقتدار مجلس را زیر سوال ببریم هر کسی که اکنون در هیات رئیسه است باید این موارد را در نظر بگیرد و بداند که اولویت ما خدمت به مردم و رفع مشکلات است. من به خودم و هیات رئیسه این موضوع را تذکر می‌دهم.

انتهای پیام

کد خبر 5799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =