کد خبر 5828
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

میرتاج‌الدینی:

هرچه سریعتر سامانه ثبت‌ نام جاماندگان دریافت یارانه اعلام شود

هرچه سریعتر سامانه ثبت‌ نام جاماندگان دریافت یارانه اعلام شود

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: انتظار می رود دولت هرچه سریعتر سامانه مربوطه برای ثبت‌ نام جاماندگان دریافت یارانه را معرفی کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز گفت: بر اساس آمار حدود ۲ میلیون نفر از دریافت یارانه در طرح اقتصادی دولت جامانده اند و انتظار می رود دولت هرچه سریعتر سامانه مربوطه برای ثبت نام این افراد را معرفی کند.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت مجلس در تذکر شفاهی خود بیان کرد: انتظار می رود دولت در دهک بندی جامعه برای دریافت یارانه ها به صورت شفاف عمل کند، لازم است دولت به خوبی برای مردم ساز و کار را توضیح دهد. بر اساس تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری دولت باید افراد جامانده برای دریافت یارانه را ثبت نام کند.

نماینده مردم تبریز در ادامه اظهار کرد: حدود ۲ میلیون نفر از ثبت نام جامانده اند؛ عده ای از آنان جوانانی هستند که به تازگی ازدواج کرده و از خانواده های خود جدا شده اند. دولت باید سریعا سامانه مربوطه برای ثبت نام جاماندگان را اعلام کند تا افرادی که شرایط لازم را دارند ثبت نام کرده و از طرح دولت بهره مند شوند. از برنامه های دولت در خصوص توزیع عادلانه یارانه حمایت می کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 5828

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد پیر اسفدین IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    0 0
    سلام من از همان کودکی مادر وپدرم را ازدست دادم فوت شدن وقتی که ازدواج کردم از همایت کمیته امداد حذف شدم الان هم بیکارم نه یارانه بهم میدن نه سهام عدالت اگر امکان داره راهنمایم کنید