کد خبر 5840
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

ستاری:

با تصویب قانون جهش تولید نقشه راه ۱۰ تا ۱۵ سال آینده کشور مشخص می شود

با تصویب قانون جهش تولید نقشه راه ۱۰ تا ۱۵ سال آینده کشور مشخص می شود

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در بازدید از غرفه خانه خلاق و نوآوری قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، با بیان اینکه امیدوارم به زودی قانون جهش تولید تصویب شود، گفت: با تصویب این قانون عملاً نقشه راه ۱۰ تا ۱۵ سال آینده کشور مشخص می شود.

به گزارش نمایندگان ما، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور درنخستین روز برپایی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، با حضور در پاویون قوه مقننه در جریان اقدامات خانه خلاق و مرکز نوآوری قرار گرفت.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور طی این بازدید با فعالیت‌ها و استارت آپ‌های حاضر در خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه آشنا و با نوآوران این حوزه به گفتگو پرداخت. ستاری در گفتگوی با بابک حمیدیا، رییس خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه، بر همکاری بیشتر قوه مقننه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد.

سورنا ستاری طی این بازدید در گفت و گو با خبرنگار پاویون خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در خصوص نقش مجلس در توسعه استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، اظهار کرد: امیدوارم به زودی قانون جهش تولید تصویب شود و به طور حتم به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه تصویب این قانون اتفاق بسیار بزرگی در حوزه فناوری است، گفت: گرچه تمام ایده‌های خود را نتوانستیم در این قانون پیاده‌سازی کنیم اما بخش عمده‌ای از آن اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه با تصویب این قانون عملاً نقشه راه ۱۰ تا ۱۵ سال آینده کشور مشخص میشود، ابراز کرد: یکی از بحث‌های جدید امسال ما در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرایی سازی همین قانون است.
ستاری عنوان کرد: این قانون جدید بیش از ۱۲ و ۱۳ آیین نامه دارد و تمام آنها نیز دستورالعمل های متنوعی داشته و سعی میکنیم به سرعت این آیین نامه‌ها را به تصویب دولت رسانده تا اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.

انتهای پیام

کد خبر 5840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =