کد خبر 5927
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

حسینی‌کیا خبر داد

بررسی سازوکار سامانه جدید قرعه‌کشی خودرو

بررسی سازوکار سامانه جدید قرعه‌کشی خودرو

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی سازوکار سامانه جدید قرعه‌کشی خودرو در نشست امروز کمیسیون متبوعش، گفت: براساس گزارش ارائه شده وظیفه سازمان حمایت از مصرف‌کننده در این سامانه صرفا نظارتی است و خودروسازان وظیفه قرعه‌کشی، ثبت‌نام و دریافت وجه از مشتریان را برعهده دارند.

به گزارش نمایندگان ما، سید جواد حسینی کیا نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز(یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه) کمیسیون متبوعش، به حضور منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، صدیف بیک‌زاده سرپرست سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، سازوکار جدید قرعه‌کشی خودرو را تشریح کرد که براساس گفته وی وظیفه سازمان حمایت از مصرف کننده در این سامانه صرفا نظارتی است.

وی اضافه کرد: به گفته معاون وزیر صمت در سازوکار جدید تخصیص خودرو، خودروسازان وظیفه قرعه‌کشی، ثبت نام و دریافت وجه از مشتریان را برعهده دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در جلسه امروز بر ضرورت توجه به تحقیق و توسعه تاکید شد زیرا با تحقق این مهم صنعت خودروسازی از مشکلات کنونی خارج می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 5927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =