کد خبر 5941
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

سلیمی خبر داد

برگزاری نشست‌ فصلی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس با هیات دولت

برگزاری نشست‌ فصلی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس با هیات دولت

نماینده محلات در مجلس گفت: نشست فصلی اعضای هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی با اعضای هیات دولت برگزار شد.

 به گزارش نمایندگان ما، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست اعضای هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس با اعضای هیات دولت گفت: در این جلسه هر یک از کمیسیون‌ها گزارش خود را از کارهایی که به آن کمیسیون محول شده بود، به جلسه ارائه کرد.

وی افزود: برای مثال در کمیسیون صنایع گزارشی درباره پیگیری مربوط به صنعت خودرو و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ارائه شد که در این گزارش بر ایجاد همترازی بین تولید و تقاضای خودرو در بازار تاکید شده بود.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین کمیسیون برنامه و بودجه مسئولیت بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه را برعهده داشت و کمیسیون عمران نیز عهده دار پیگیری مباحثی همچون پایداری آب شرب شهرهای دارای تنش آبی و پیگیری بحث مسکن استیجاری و... را عهده‌دار شده بود و هر یک از این کمیسیون‌ها گزارشات خود را به جلسه امروز ارائه کردند.

سلیمی خاطرنشان کرد: در این جلسه تصمیم گرفته شد تا نشست‌های مشترک بین اعضای هیأت رئیسه و روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با اعضای هیات دولت به منظور بررسی مسائل روز جامعه به صورت فصلی برگزار شود.

انتهای پیام

کد خبر 5941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =