کد خبر 5988
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

متفکر آزاد:

توجه به پدیده های جدیدعامل تحول در فرایند قانونگذاری است

توجه به پدیده های جدیدعامل تحول در فرایند قانونگذاری است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در بازدید از رویداد ملی نوآیند توجه به پدیده های جدید را عاملی برای تحول در فرایند قانونگذاری دانست.

به گزارش نمایندگان ما، روح الله متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از تیم‌های حاضر در رویداد ملی نوآیند و گفتگو با اعضای این تیم‌ها، بیان داشت: جای خوشحالی است که مرکز پژوهش‌های مجلس به حوزه رویدادهای جدید و نوظهور توجه نشان داده و این رویداد را برگزار می‌کند.

وی افزود: این رویداد در راستای پیوند زدن اندیشمندان و اندیشکده‌ها با مجلس شورای اسلامی و فرایند قانونگذاری در کشور است. این امر می‌تواند نویدبخش تحول و ارتقاء کیفیت حکمرانی در کشور و خروج این حوزه از انفعال باشد.

متفکرآزاد با بیان اینکه ایده‌های خوبی در این رویداد طرح شده است، گفت: در بازدید از تیم‌ها احاطه جوانان حاضر به مسائل جای خوشحالی دارد و امیداور هستم برگزاری این رویداد بتواند خلاقیت و توانمندی جوانان نخبه کشور را در بهبود فرایند حکمرانی کشور به کار بگیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز بدون توجه به رویدادهای جدید و انفعال در مورد این رویدادها نمی‌توان قانون‌گذاری موثری انجام داد. بنابراین امیداور هستم در خروجی این رویداد ایده‌های قابل توجهی و ارزشمندی برای استفاده در اختیار نهادهای قانون‌گذار و سیاست‌گذار کشور قرار گرفته و این رویداد شروعی در کشور برای توجه به این حوزه‌ها و استفاده بیشتر از جوانان خلاق و اهل علم باشد.

انتهای پیام

کد خبر 5988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =