کد خبر 5999
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

میرمحمدی در تذکر شفاهی:

عدم نظارت موجب افسارگسیختگی قیمت‌ها شده است/ رئیس جمهور و وزرا به موضوع روغن ورود کنند

عدم نظارت موجب افسارگسیختگی قیمت‌ها شده است/ رئیس جمهور و وزرا به موضوع روغن ورود کنند

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: در این آشفته‌بازار قیمت‌ها سلیقه‌ای تعیین می‌شود. حق مردم گرانفروشی نیست، عدم نظارت موجب افسارگسیختگی قیمت‌ها شده است، از رئیس جمهور و وزرا می‌خواهم که به موضوع روغن ورود کنند.

 به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از رئیس جمهور به دلیل واریز یارانه افرادی که پیش از این واریز نشده بود، گفت: در این آشفته‌بازار قیمت‌ها سلیقه‌ای تعیین می‌شود بنابراین نظارت بر بازار یکی از ضرورت‌ها است تا سودجویان نتوانند از این وضعیت با گرانفروشی و احتکار سوء استفاده کنند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حق مردم گرانفروشی نیست، افزود: دولت می‌تواند از ظرفیت بسیج مردمی و مجامع صنفی کمک بگیرد. همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر امور اقتصادی و دارایی باید هر چه سریعتر زیرساخت‌های مربوط به کالابرگ الکترونیکی و موضوع بیمه را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه افراد مختلفی در طیف دهک دهم قرار گرفته‌اند و ممکن است این دهک شامل حقوق‌بگیران دولتی و خصوصی شود، اضافه کرد: نوع دهک‌بندی‌ها موجب دلزدگی بخشی از مردم شده است. مردم گلایه‌مندند که چرا در دهک دهم قرار گرفته‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: عدم نظارت موجب افسارگسیختگی قیمت‌ها شده است، از رئیس جمهور و وزرا می‌خواهم که به موضوع روغن ورود کنند.

انتهای پیام

کد خبر 5999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =