کد خبر 6009
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

صفائی دلوئی خبر داد

تخصیص مبلغ تسهیلات ۲۶۰ میلیارد ریال به ۷ واحد صنعتی در حوزه جهادکشاورزی در دو شهرستان گناباد و بجستان

تخصیص مبلغ تسهیلات ۲۶۰ میلیارد ریال به ۷ واحد صنعتی در حوزه جهادکشاورزی در دو شهرستان گناباد و بجستان

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس از تخصیص مبلغ تسهیلات ۲۶۰ میلیارد ریال از محل منابع بنیاد برکت به ۷ واحد صنعتی در حوزه جهادکشاورزی در این دو شهرستان خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، محمد صفائی دلوئی نماینده مردم گناباد و بجستان و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از گذشت دو هفته از اولین مرحله از پرداخت تسهیلات بنیاد برکت در ۸ اردیبهشت ماه سال جاری، دومین مرحله از متقاضیان دریافت تسهیلات در سال ۱۴۰۱ نیز به صندوق توسعه کارآفرینی امید معرفی شدند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: مبلغ تسهیلات ۲۶۰ میلیارد ریال است که از محل منابع بنیاد برکت به ۷ واحد صنعتی در حوزه جهادکشاورزی در دو شهرستان گناباد و بجستان تخصیص یافته که ۳ طرح آن با مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال مربوط به بجستان و ۴ طرح آن با مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال مربوط به گناباد می‌باشد.

وی افزود: به این ترتیب و با گذشت دو ماه از ابتدای سال ۱۴۰۱ مجموع تسهیلات پرداخت شده از منابع بنیاد برکت در حوزه کشاورزی به ۳۸۰ میلیارد ریال رسید که این تسهیلات با تنفس ۲۴ ماه و بازپرداخت ۶۰ ماهه، زمینه اشتغال برای ۱۴۰ نفر در گناباد و بجستان را فراهم خواهد کرد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس خاطرنشان کرد:تلاش‌ها و پیگیری ها برای تخصیص اعتبارات بنیاد برکت به طرح‌های صنعتی و کشاورزی در دو شهرستان ادامه خواهد داشت.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 6009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =