کد خبر 6011
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

موسوی خبر داد

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان مهر

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان مهر

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس از افتتاح بخش دیالیز بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان مهر خبر داد و گفت: این بخش با پیگیری های مکرر صورت گرفته از وزرات بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ۴۰۰ میلیون تومان و نیز با همت خیرین راه‌اندازی شده است.

پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، سیدموسی موسوی نماینده لامرد و مهر و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی به همراه حمزه محمدی فرماندار شهرستان مهر، حجت‌الاسلام سفارش امام جمعه و جمعی دیگر از مسئولان و مردم، در مراسم افتتاح بخش دیالیز بیمارستان فاطمه الزهرا مهر حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در آیین افتتاح این بخش که با پیگیری های مکرر صورت گرفته از وزرات بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ۴۰۰ میلیون تومان و نیز با همت خیرین راه‌اندازی شده است، ضمن ابراز مسرت از این اتفاق گفت: خوشبختانه با استقرار پزشکان متخصص ازجمله جراح عمومی در بیمارستان فاطمه‌الزهرا مهر، کیفیت ارائه خدمات افزایش یافته و تلاش می‌کنیم این روند بازهم تداوم یابد.

وی افزود: شهرستان مهر دارای ۲۳ بیمار دیالیزی است که پیش از این مجبور بودند با طی مسافت و صرف وقت و هزینه‌ی مازاد این خدمات را از بیمارستان‌ لامرد و سایر بیمارستان‌های همجوار دریافت کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 6011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =