کد خبر 6081
۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

در نشست علنی امروز؛

شفافیت قوای سه گانه همچنان دستورکار مجلس شورای اسلامی

شفافیت قوای سه گانه همچنان دستورکار مجلس شورای اسلامی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه می پردازند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری (ارجاع از جلسه علنی) در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.

بررسی گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها درمورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی– تخصصی، بررسی گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در مورد طرح الحاق یک تبصره به عنوان تبصره (۵) به ماده (۳۷) قانون آیین نامه داخلی مجلس و بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح تبیین وضعیت شاخص‌های اقتصادی در پایان هر دولت از دیگر مواردی است که نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز خود به بررسی آن ها خواهند پرداخت.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون تقسیمات کشور، بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح ایجاد  مدیریت متمرکز جهت تامین ماشین آلات و امکانات لجستیک در حوادث غیر مترقبه و بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

انتهای پیام

کد خبر 6081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =