کد خبر 6113
۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

اسماعیلی:

اراده ای مرموز با ایرادات بنی اسرائیلی و کارشکنانه مانع اجرای به موقع طرح رتبه بندی معلمان شده است

اجازه ندهید بیش از این کاسه صبر معلمان لبریز شده و تحقیر شوند
 اراده ای مرموز با ایرادات بنی اسرائیلی و کارشکنانه مانع اجرای به موقع طرح رتبه بندی معلمان شده است

نماینده مردم گرمی در مجلس با انتقاد از ایرادات کارشکنانه از سوی جریانی در دولت که تا دیروز ادعای تولیت طرح رتبه بندی معلمان را داشتند، گفت: رئیس جمهور باید شخصا به این موضوع ورود کرده و دستور اجرای رتبه بندی معلمان را صادر کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: چرا علیرغم مصوبه قانونی مجلس و نظر مساعد شما، اراده ای مرموزانه و منفی نگرانه که تا دیروز تولیت و داعیه توجه به آموزش و پرورش و معلمان را داشت، متاسفانه امروز با ایرادات بنی اسرائیلی و کارشکنانه مانع اجرای به موقع طرح رتبه بندی معلمان شده که بیش از ۱۲ سال در انتظار اجرای آن بوده اند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مصرانه می خواهم که رأسا به این موضوع ورود کرده و دستور صریح و عاجل نسبت به عملیاتی کردن رتبه بندی معلمان صادر کنید و اجازه ندهید بیش از این کاسه صبر معلمان لبریز شده و تحقیر شوند.

انتهای پیام

کد خبر 6113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    3 1
    آقای وزیر آموزش پرورش گفتی اسفند بعد گفتی بعد از سال نو بعد گفتی روز معلم بعد گفتی اردیبهشت بعد گفتی نیمه اول خرداد ،،حالا میگی اول شهریور الان بیا بگو ضد نظام کی هست ؟کی اتو به دشمن میدهد ،توکه حقوق حلالت چهل میلیون شده آن هم فقط حقوق حلالت با یک چفیه شدی انقلابی بعد معلم که هفت میلیون میگیرد شد ضد نظام خدا لعنت کند این با این نیرو راضی نگه داستنت چنبره انداختی رو وزارت آموزش پرورش با یک چفیه میخواهی خودت را انقلابی نشان بدهی بده اما به دیگران توهین نکن معلم قطعا ضد نظام نیستند اما تو قطعا. از مستکبران هستی قطعا معلمان تجمعات بعدی با چفیه خواهند آمد که تو خودت را از آنها انقلابی تر ندانی و آنها را بدوانی
  • معلم IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    2 0
    یکی همین کارشکنان وزیر آموزش وپرورش است که دشمن فرهنگیان و معلم نیست لطفا برکنارش کنید از جنس معلمان نیست
  • جعفر تیموری IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    حق معلمین و بازنشستگان فرهنگی را میخورن میدن به بازیگران بی حجاب و فاسد و وطن فروش .حقوقهای میلیاردی بدون مالیات.
  • جعفر تیموری IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    وقتی وزیری بعنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب شده که از جنس فرهنگیان نیست و درد معلم را درک نمی کنه ، معلم نباید اعتراض کنه؟چقدر وزیر بی لیاقتی داره که از حق نیروهایش که همه تایید کردن نمیتونه دفاع کنه به چه درد میخوره؟ چرا نمایندگان مجلس استیضاحش نمی کنن؟
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    این رقم بودجه در مقابل درآمد کشور رقم ناچیزی است منتها دولت ها تو ایران زورشان میاد برای قشر متوسط ایران خرج کنند همیشه هم بار تورم ،تحریم را رو دوش متوسط میندازند همیشه هم از جیب قشر متوسط هزینه میکنند که قشر ثروتمند را راضی نگه دارند زورشان میاد قشر متوسط در رفاه باشند زورشان میاد قشر متوسط خودرو خوب سوار بشن زورشان میاد. قشر متوسط درآمد خوب داشته باشند .کلا بخیل و تنگ نظر هستند همه دولت ها در ایران