کد خبر 6132
۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

تالارپشتی مطرح کرد

باور به توانمندی‌های مردم و اعتماد به سرمایه‌گذار راه حل شکوفایی اقتصاد کشور

باور به توانمندی‌های مردم و اعتماد به سرمایه‌گذار راه حل شکوفایی اقتصاد کشور

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باور توانمندی‌های مردم و اعتماد به سرمایه‌گذار مهمترین راه در تحقق اهداف شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور است و در این راه می‌توان تحریم‌ها را به راحتی خنثی کرد.

به گزارش نمایندگان ما، علی اکبر تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران که روز دوشنبه در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: آنچه که مهم است برطرف کردن این موانع و باور کردن ظرفیت مردم و سرمایه‌گذار در کشور است تا بتوانیم اقتصاد و صنعت کشور را بهبود بخشیم.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: مردم در ۲۲ بهمن ماه با حضور گسترده خود در خیابان‌ها پیروزی انقلاب اسلامی جشن می‌گیرند که این نشان می‌دهد از همین ظرفیت مردمی می‌توان برای تحقق اهداف اقتصادی و صنعتی استفاده کرد.

تالارپشتی با بیان اینکه مدل خصوصی‌سازی که می‌فروشند به سرانجام نمی‌رسد، اظهار کرد: هر چند که کارگران عزیز هستند اما در خصوصی‌سازی باید ظرفیت حدود سرمایه‌گذار رعایت شود و اگر قرار است کارخانه‌ای احیا شود باید تعهدات لازم برای پروژه‌های مختلف گرفته شود. البته در این راه موانع را باید همین دولت و مجلس برطرف کرده و امور را سامان دهند.

وی با تاکید بر اینکه با فکر و جیب مردم می‌توان کشور را به بهترین شکلی ساخت، گفت: باور توانمندی‌های مردم و اعتماد به سرمایه‌گذار مهمترین راه در تحقق اهداف شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور است و در این راه می‌توان تحریم‌ها را به راحتی خنثی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: اینکه فقط نفت بفروشیم و از فروش نفت کشور را اداره کنیم فکر عقب‌مانده‌ای است در حالی که بایستی ساز و کار بهبود استفاده از صندوق ذخیره ارزی و صندوق توسعه ملی را ایجاد کنیم که در این سال‌ها همچنان مهجور مانده‌اند.

انتهای پیام

کد خبر 6132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =