کد خبر 6190
۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

نجابت خبر داد

تعیین اعضای هیئت تحقیق و تفحّص از شهرداری آبادان و اروندکنار

تعیین اعضای هیئت تحقیق و تفحّص از شهرداری آبادان و اروندکنار

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان و اروند کنار در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما،روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی  ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در ابتدای جلسه امروز کمیسیون گزارش کارگروه بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این گزارش از سوی ریاست کارگروه و کارشناس مرکز پژوهش‌ها به کمیسیون ارائه شد.

وی در ادامه اظهار کرد: پس از اخذ نظرات اعضای کمیسیون مقرر گردید، جلسه‌ای با حضور مجامع استانی در خصوص چند استانی که اختلاف نظر درباره آن ها وجود دارد، برگزار شده و گزارش اقدامات صورت‌گرفته مجدداً به کمیسیون ارجاع شود. دومین دستور جلسه امروز کمیسیون، تعیین اعضای هیئت تحقیق و تفحّص از شهرداری آبادان و اروندکنار بود.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در ادامه تصریح کرد: بیست و یک نفر از نمایندگان داوطلب عضویت در هیئت تحقیق و تفحّص شدند و از میان داوطللبان ۱۵ نفر به انتخاب اعضای کمیسیون مشخص شدند، اعضای انتخابی هیئت تحقیق و تفحّص عبارتند از آقایان عبدالله ایزدپناه، سیدمجتبی محفوظی، احمد محرم‌زاده‌ یخفروزان، سید محمد مولوی، سیدلفته احمدنژاد، علی‌اکبر بسطامی، قاسم ساعدی، محمد کعب‌عمیر، جلیل مختار، مجید ناصری‌نژاد، مجتبی بخشی‌پور، علیرضا ورناصری‌ قندعلی، حسین امامی‌راد، ابراهیم متینیان و جواد نیک‌بین می باشد.

انتهای پیام

کد خبر 6190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =