کد خبر 6249
۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

سبزی:

صحبت‌های رئیس جمهور موجب اقناع مردم برای اصلاحات اقتصادی شد

صحبت‌های رئیس جمهور موجب اقناع مردم برای اصلاحات اقتصادی شد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: صحبت‌های رئیس‌ جمهور درباره اصلاحات اقتصادی تاثیر زیادی در اقناع افکار عمومی نسبت به اجرای این طرح شد.

به گزارش نمایندگان ما، حجت‌الاسلام محمد سبزی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه صحبت‌های رئیس‌جمهور درباره اصلاحات اقتصادی تاثیر زیادی در ایجاد آرامش جامعه شد، افزود: لازم است رئیس‌ جمهور بیشتر و دقیق‌تر ابعاد مختلف طرح عادلانه سازی یارانه‌ها را برای مردم تشریح کند.  

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت این است که همه ما سوار بر یک کشتی هستیم و وزرا و نمایندگان باید با صحبت کردن با مردم و توضیح درباره اجرای این طرح افکار عمومی را نسبت به آن اقناع کنند.

سبزی خاطر نشان کرد: طبیعی است که ایرادات طرح در زمان اجرا مشخص می‌شود و طرحی که روی کاغذ نوشته شده و به ظاهر بدون اشکال است در عرصه اجرا شرایط متفاوتی دارد.

وی تصریح کرد: طرح عادلانه سازی یارانه‌ها یک طرح است و طبیعی است که در زمان اجرا ایراداتش مشخص شود و پس از مشخص شدن نیز باید هرچه زودتر ایرادات آن برطرف شود.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید جزییات طرح عادلانه سازی توزیع یارانه ها به صورت شفاف به مردم اطلاع داده شود، گفت: در این صورت مردم پای کار اصلاحات اقتصادی آمده و با مسوولان همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

کد خبر 6249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =