کد خبر 6264
۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

جوکار:

نمایندگان در خصوص انتصابات در نقش مشاور ورود می کنند/ در جلسه با رهبری شاهد اتفاقات خوبی بودیم

نمایندگان در خصوص انتصابات در نقش مشاور ورود می کنند/ در جلسه با رهبری شاهد اتفاقات خوبی بودیم

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در خصوص انتصابات مدیران صرفاً در نقش مشاور عمل کنند و عمل به توصیه رهبری در خصوص عدم دخالت در انتصابات را سرلوحه عمل خود قرار دهند.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص دیدار اخیر نمایندگان با رهبر معظم انقلاب گفتند: رهبری در این جلسه حمایت خود را از مجلس اعلام کردند و انقلابی بودن مجلس را تایید فرمودند و این اتفاق خوبی بود که ما شاهد بودیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبری در مورد انقلابی و بودن و سایر صفاتی مانند مردم داری، توکل به خدا، گوش و زبان مردم بودن که باید نمایندگان داشته باشند، مطالب خوب و جامعی را ایراد کردند. این توصیه ها نشان دهنده این امر مهم است که یک نماینده بایستی در بین مردم حضور داشته باشد و مشکلات مردم را پیگیری بکنند.

این نماینده مردم عمل به توصیه های رهبری را ضروری دانست و گفت: یک نماینده انقلابی بایستی در زمینه مختلف باید از توصیه های حضرت آقا پیروی کند.

جوکار در خصوص توصیه رهبری مبنی بر عدم دخالت در انتصابات تصریح کرد: رویکرد مجلس در مورد توصیه ایشان مبنی بر عدم ورود به انتصابات، باید گفت که نمایندگان در عرصه انتخاب مدیران بایستی با توجه به شناختی در حوزه انتخابیه خود دارند، در نقش مشاور عمل کنند.

نماینده یزد در پایان با اشاره به لزوم کارشناسی دقیق قوانین و طرح ها در مجلس گفت: در حوزه قانونگذاری هم که با توجه به توصیه های رهبری موضوع کارشناسی قوانین در دستور کار مجلس قرار می گیرد و سیاست های کلی تبدیل به قانون می شود و بر این اساس است که قانون تدوین می شود.

انتهای پیام

کد خبر 6264

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =