کد خبر 6274
۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

امیرآبادی:

هولوگرام‌های جدید برای ویزای کامیوندارهای ایرانی پشت مرز پاکستان به زاهدان ارسال شده است/ ویزاها فرداصادر می‌شود

هولوگرام‌های جدید برای ویزای کامیوندارهای ایرانی پشت مرز پاکستان به زاهدان ارسال شده است/ ویزاها فرداصادر می‌شود

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان در خصوص مشکلات ایجاد شده برای کامیون‌دارهای ایرانی پشت مرز پاکستان گفت: بعد از پیگیری این موضوع از سفارت پاکستان در تهران، اعلام کردند که با توجه به هولوگرام‌های ارسال شده به زاهدان، ویزاها فردا صادر خواهد شد.

به گزارش نمایندگان ما، احمد امیرآبادی فراهانی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان در خصوص مشکلات ایجاد شده برای کامیون‌دارهای ایرانی پشت مرز پاکستان، گفت: امروز این موضوع را از طریق سفارت پاکستان در تهران پیگیری کردم.  

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: سفیر پاکستان در تهران در خصوص مشکل کامیون دارهای ایرانی پشت مرز اعلام کرد که شکایات بسیاری در این مورد به سفارت پاکستان رسیده و با پیگیری‌های انجام شده، موضوع هولوگرام‌های ویزا روز سه‌شنبه حل شده و هولوگرام‌های جدید نیز از پاکستان به زاهدان ارسال شده است.  

وی تاکید کرد: سفارت پاکستان در تهران تاکید کرد که قاعدتا از فردا باید هولوگرام‌های ویزا های کامیون‌دارهای ایرانی پشت مرز صادر شود، همچنین مقرر شده، در آینده نزدیک صدور ویزاها به صورت آنلاین انجام شود تا دیگر شاهد اینگونه مشکلات نباشیم.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: تعداد کامیون‌دارهای ایرانی پشت مرز پاکستان ۴۰۰ نفر هستند که برای صد نفر از آنها در سفارت پاکستان در تهران ویزا صادر شده و برای مابقی آنها قرار بود طی این هفته در زاهدان ویزا صادر شود.  

گفتنی است، کامیون‌داران ایرانی حدود یک ماه است برای تردد به کشور پاکستان دچار مشکل شده‌اند و گمرک پاکستان پاسخ‌گو نبوده است.  پاکستانی‌ها درباره ویزا ندادن به رانندگان ایرانی اعلام کرد، هولوگرام‌های مخصوص ویزا کم آمده و فعلا موجود نیست.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 6274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =