کد خبر 6277
۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

گودرزوند:

اقدامات مثبت دیوان محاسبات می‌تواند به سالم سازی فضای اداری بی انجامد و از رانت و فساد جلوگیری کند

اقدامات مثبت دیوان محاسبات می‌تواند به سالم سازی فضای اداری بی انجامد و از رانت و فساد جلوگیری کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات مثبت دیوان محاسبات می‌تواند به سالم سازی فضای اداری بیانجامد و از رانت و فساد جلوگیری کند.

به گزارش نمایندگان ما، مهرداد گودرزوند چگینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات مثبت دیوان محاسبات کشور اظهارکرد: خوشبختانه فرمایشات مقام معظم رهبری در تمجید از اقدامات مثبت دیوان محاسبات، نشان دهنده آن است که زحمات رئیس دیوان محاسبات کشور و تیمی که در این نهاد به کار گرفته به نتیجه رسیده است و بنظر می‌رسد که باتوجه به گزارشات مثبتی که در جلسه اخیر با مقام معظم رهبری ارائه شد، اقدامات خوب دیوان برای ایشان تبیین شده است.

وی افزود: گزارشات به موقع دیوان محاسبات و همچنین ورود به موقع به بررسی شرکت‌ها، نشان می‌دهد که یکی از اقدامات تیم رئیس دیوان محاسبات کشور برای بهبود وضعیت دستگاه‌های اداری و جلوگیری از فساد و رانت، به ثمر نشسته است؛ درواقع ریل گذاری صحیح مجلس با پیگیری‌های دیوان محاسبات، می‌تواند به سالم سازی فضای اداری بی انجامد و از رانت و فساد جلوگیری کند.

گودرزوند تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این حوزه باید انجام شود، ارزیابی عملکرد صحیح شرکت‌های مختلف و فضای اداری است؛ لذا هرچقدر که این ارزیابی عملکرد با دقت و درستی انجام شود، به سالم سازی دستگاه‌های اداری کشور کمک می‌کند و به سیاست‌های دولت سیزدهم همخوانی بیشتری خواهد داشت. همچنین به دولت کمک می‌کند که بتواند مسیر صحیح ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها را به درستی در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام

کد خبر 6277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =