کد خبر 6373
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

باید مانع تحریف و تحقیر در مکتب امام خمین (ره) از سوی برخی مسئولان شد

باید مانع تحریف و تحقیر در مکتب امام خمین (ره) از سوی برخی مسئولان شد

نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: متأسفانه برخی افرادی که نام مسئول را بر خود گذاشته‌اند به دنبال تغییر و انحراف در مکتب امام(ره) هستند و حتی برخی اوقات این مکتب مورد تحریف و تغییر قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، با اشاره به مواضع تغییرناپذیر بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری درباره مکتب امام خمینی(ره) تاکیدات چندباره داشتند؛ مکتب امام(ره) همان مکتب اسلام و اهل بیت‌(ع) و قران است.

وی افزود: یکی از جلوه‌های مکتبی بودن مواضع امام و مسلک و روش مدیریت ایشان آن بود که همواره بنیانگذار انقلاب اسلامی درددل مردم را می‌شنیدند و با مردم بودند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زندگی بنیانگذار انقلاب اسلامی قبل از انقلاب و بعد از انقلاب هیچ‌گاه تغییر پیدا نکرد و همواره ساده‌زیستی سرلوحه سبک و زندگی‌شان بود و هیچ گاه زندگی خود را تغییر ندادند و روش و مسلک مردمی داشتند.

نقدعلی گفت: زمانی که قرار بود برای امام خمینی(ره) در نجف اشرف و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی وسایل سرمایشی تهیه کنند، ایشان موافقت نکردند و فرمودند؛ «تا زمانی که همه طلبان چنین امکاناتی نداشته باشند من ازاین وسیله استفاده نخواهم کرد»؛ ضمن اینکه بعد از پیروزی انقلاب هم زمانی که در محله جماران ساکن شدند وقتی قرار بود حسینیه جماران تجهیز شده و رنگ و گچ شود چنین اجازه‌ای را ندادند.

وی گفت: متأسفانه برخی افرادی که نام مسئول را بر خود گذاشته‌اند به دنبال تغییر و انحراف در مکتب امام(ره) هستند و حتی برخی اوقات این مکتب مورد تحریف و تغییر قرار گرفت.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه روش و مسلک امام در ساده‌زیستی و مردم‌داری در بین برخی مسئولان تغییر پیدا کرده و زندگی تجملاتی را برای خود برگزیدند، این درحالی است که بارها مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع هشدار دادند که مبادا مکتب امام مورد تحریف و تغییر قرار بگیرد.

نقدعلی افزود: کسانی که در راستای مکتب امام خمینی(ره) هستند، باید طوری رفتار کنند که افرادی که از خط و روش امام خمینی(ره) جدا شده‌اند برای مردم کاملا روشن باشند و مردم همانطور که تاکنون این افراد را پس زده‌اند در آینده هم با آنها چنین رفتاری داشته باشند.

انتهای پیام

کد خبر 6373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =