کد خبر 6377
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

حدادی:

مردم باوری در رأس اهداف امام (ره) قرار داشت/ ایشان به جوانان اعتماد ویژه داشتند

مردم باوری در رأس اهداف امام (ره) قرار داشت/ ایشان به جوانان اعتماد ویژه داشتند

نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل به جوانان اعتماد ویژه داشتند و در وصیت نامه الهی سیاسی خود نیز به آن تاکید کردند.

علی حدادی عضو ‌کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار نمایندگان ما، با عرض تسلیت به مردم ایران به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) گفت: حضرت امام  خدا محور و خداباور بودند و توکل بر خداوند در هر حرکت امام بارز و مشهود بود.

وی در خصوص مردمداری امام (ره) افزود: مردم باوری و مردم محوری و صداقت در راس اهداف امام قرار داشت و این خود به اعتماد مردم به ایشان منجر شد به طوری که با صداقت به ندای امام لبیک گفتند و در عرصه ها و سختی ها پای این لبیک ایستادند.

حدادی درباره لزوم توجه مسئولان به رهنمودهای امام راحل ادامه داد: اگر مسئولین هم در کنار و همراه مردم  باشند و به مطالبه های ایشان توجه کنند، مردم نیز قطعا قدردان خواهند بود.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امام راحل به جوانان اعتماد ویژه داشتند و در وصیت نامه الهی سیاسی خود نیز به آن تاکید کردند.  جوانان نیز با این دلگرمی امام که ما می توانیم  اعتماد به نفس پیدا کردند.

این نماینده مردم در پایان با تأکید بر لزوم اتکا به جوانان برای پیشبرد امور کشور گفت: هر زمان ما به ظرفیت جوانان اعتماد کردیم و مبتنی بر همین حرکت امام جلو رفتیم، نتایج مطلوبی را حاصل کردیم.  ما تا آخرین لحظه و در سالگرد های متمادی ارتحال ایشان، نتایج این اعتماد امام به مردم را در قالب حضور پررنگ مردم خصوصا جوانان شاهد بودیم.

انتهای پیام

کد خبر 6377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =