کد خبر 6397
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

جوکار خبر داد

نشست مجلس با مجمع تشخیص برای ایرادات طرح اصلاح قانون انتخابات

نشست مجلس با مجمع تشخیص برای ایرادات طرح اصلاح قانون انتخابات

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

به گزارش نمایندگان ما، محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: جمعی از نمایندگان طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را تهیه و تدوین و در دستورکار کمیسیون مربوطه و جلسه علنی قرار گرفت. که کار بررسی طزرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجلس به پایان رسیده و جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.

وی افزود: پس از آن شورای عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام چند ایراد نسبت به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گرفت و این طرح مجددا به مجلس بازگشت.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس بیان کرد: قرار است تا مجلس با اعضای مجمع جلسه‌ای داشته باشند تا درباره ایرادات و نکات مطرح شده بحث و تبادل نظر شود تا به یک توافق در این زمینه برسیم.

جوکار بیان کرد: مجلس طبق اسناد بالا دستی طرح‌هایی را برای اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا و مجلس شورای اسلامی دارد که در همین راستا طرح اصلاح قوانین انتخابات مجلس و شوراها هم در دستورکار مجلس است.

نماینده یزد در مجلس اضافه کرد: کار بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس و شوراها نیز به زودی در کمیسیون شوراها به اتمام می‌رسد و جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

انتهای‌ پیام

کد خبر 6397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =