کد خبر 6450
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

جوکار:

مدیرعامل راه آهن پاسخگو نیست 

مدیرعامل راه آهن پاسخگو نیست 

 رئیس مجمع نمایندگان یزد در مجلس گفت: مدیریت فعلی راه آهن کشور نسبت به مدیران قبلی راه آهن کمتر پاسخگو است و انتظار داشتیم که برای رسیدگی به این حادثه به سرعت وارد عمل و پیشقدم می‌شد، اما اینگونه نبود و تا این لحظه جدیت لازم را به خرج نداده است.  

محمدصالح جوکار رئیس مجمع نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، در خصوص سانحه خارج شدن قطار از ریل در مسیر مشهد به یزد، اظهار داشت: حادثه خروج قطار مشهد - یزد از ریل و جان باختن جمعی از هموطنان به هیچ عنوان کارنامه قابل قبولی از راه آهن ارئه نمی‌دهد.  

وی افزود: چه نقص فنی و چه عوامل انسانی دلیل این حادثه باشد، برای ما قابل قبول نیست و نشان دهنده این است که مدیریت راه آهن کارآمد نیست.  

 رئیس مجمع نمایندگان یزد در مجلس ادامه داد: مدیریت فعلی راه آهن کشور نسبت به مدیران قبلی راه آهن کمتر پاسخگو است و انتظار داشتیم که برای رسیدگی به این حادثه به سرعت وارد عمل و پیشقدم می‌شد، اما اینگونه نبود و تا این لحظه جدیت لازم را به خرج نداده است.  

جوکار با بیان اینکه با هر فردی در هر پست و جایگاهی که با قصور خود باعث این حادثه شده است، باید برخورد جدی شود، اضافه کرد: ما منتظر هستیم که کمیته بررسی سانحه خروج قطار مسافربری مسیر مشهد به یزد اعلام نظر کند. ما پیش داوری نمی‌کنیم اما این حوادث در سایه ضعف مدیریت اتفاق می‌افتد و باید با خاطیان برخورد شود.  

وی در پایان تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی هم باید در این باره پاسخگو باشد. لازم است با عوامل و مسببان این سانحه برخورد جدی شود و مقصران باید بدون فوت وقت به قوه قضائیه معرفی شوند.

انتهای پیام

کد خبر 6450

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =